Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020181/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020181/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024578/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00025349/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00056642 z dnia 2021-05-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Dziedzictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015263890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nid@nid.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nid.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona dziedzictwa kulturowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba39ffec-8826-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009229/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 tłumaczenia pisemne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/NID/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150720,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych w trybie zwykłym na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa w 2021 roku. 1.1 zakres ilościowy:• z języka polskiego na j. angielski, niemiecki, francuski oraz z tych języków na j. polski - przewidywana liczba stron: ok. 4111, z zaznaczeniem, że przeważająca część zamówienia będzie dotyczyła tłumaczenia z języka polskiego na język angielski,• z języka polskiego na język ukraiński i z j. ukraińskiego na j. polski - przewidywana liczba stron: ok. 40,• z języka słowackiego na j. polski - przewidywana liczba stron ok. 30.1.2 zakres tematyczny: • historia sztuki, • architektura, • historia architektury, • historyczna architektura krajobrazu, • współczesna architektura krajobrazu, • archeologia, • materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe, • światowe dziedzictwo kulturowe (w tym poprzemysłowe),• urbanistyka,• etnologia, • zabytkoznawstwo.1.3 zakres rodzajowy• artykuły do specjalistycznych publikacji branżowych, streszczenia, recenzje, • faktury, umowy, akty prawne, dokumenty z organizacji międzynarodowych, raporty,• bieżąca korespondencja, formularze, • opisy zabytków, • materiały konferencyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176313,12
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176313,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176313,12
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIDEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-39-380
7.3.3) Ulica: ul. Magiera 16/17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-873
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185386,63
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.