eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka
w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W CHEŁMNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368602515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.copo@chelmno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.chelmno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/817498

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie i opieka
w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05d4c38-5211-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00303291/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miasto Chełmno do SOSzW i opieka w trakcie przewozu w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK. 331.4.2023.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142689,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dowóz dzieci z terenu Gminy Miasta Chełmna do Specjalnego Ośrodka Szkolno– Wychowawczego w Chełmnie, ul. Parkowa 5 i ul. Dworcowa 20
2) Zapewnienie dzieciom opieki w trakcie przewozu.
Szczegółowy zakres usługi do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie dowozu wraz z opieką dla 18 dzieci niepełnosprawnych przystosowanymi pod względem technicznym do tego celu pojazdami samochodowymi właściwymi do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowanymi do stopnia niepełnosprawności, wyposażonymi w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie, w tym dziecku/uczniowi poruszającemu się na wózku inwalidzkim, tj. wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci/uczniów i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci/uczniów znajdujących się na wózkach, najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiającą wprowadzenie wózków do pojazdu lub inne specjalistyczne pochylnie.
2) Liczba dzieci – 18 osób w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.
Rano dowóz przed rozpoczęciem zajęć z domu oraz po zakończeniu zajęć dowóz do domu.
3) Miejsce zamieszkania dzieci:
LP. ADRES LICZBA DZIECI PRZEDSZKOLE, SZKOŁA UWAGI
1. ul. Danielewskiego 1 2 Przedszkole SOSzW – ul. Parkowa
2. ul. Wodna 6 1 SOSzW – ul. Parkowa
3. ul. Chociszewskiego 5 1 SOSzW – ul. Parkowa Dziecko na wózku
4. ul. Osnowska 59 1 SOSzW – ul. Parkowa
5. ul. Osnowska 59 2 SOSzW – ul. Dworcowa
6. ul. Toruńska 5 1 Przedszkole SOSZW – ul. Parkowa
7. ul. Łąkowa 4 1 Przedszkole SOSZW – ul. Parkowa
8. ul. Św. Ducha 2 1 Przedszkole SOSZW – ul. Parkowa
9. ul. Hallera 14 1 Przedszkole SOSzW – ul. Parkowa
10. ul. Toruńska 22 1 SOSzW – ul. Dworcowa
11. ul. Dominikańska 40 3 SOSzW – ul. Parkowa
12. ul. Dominikańska 40 3 SOSzW – ul. Dworcowa W tym dwoje uczniów na wózkach
Łączna liczba dzieci 18

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian osobowych, w tym do zmniejszenia liczby dzieci/uczniów lub zwiększenia liczby dzieci/uczniów nie więcej jednak niż o 3 dzieci/uczniów, zmian adresów zamieszkania dowożonych dzieci/uczniów. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie, podając wymagane dane.

Poza zakresem usług określonym w ust. 4, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i ująć w cenie oferty następujące czynności:
1) Realizacja całego zakresu usług powinna być wykonana przez Wykonawcę w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym o transporcie drogowym, BHP i p.poż.
2) Dzieci mają być dowożone do miejsca nauki w czasie zapewniającym punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych zgodnie z obowiązującym w szkole planem nauczania.
3) Po zakończeniu zajęć dzieci mają zostać odebrane z miejsca nauki.
4) Szczegóły dowozu np. godziny Wykonawca ustali z rodzicami – opiekunami dziecka uwzględniając odbiór dziecka rano oraz odbiór dziecka po zakończeniu zajęć.
5) Wykonawca w czasie dowozu dzieci ma zapewnić opiekę osoby pełnoletniej. Opieka nad dziećmi ma być sprawowana przez cały czas dowozu tj. na całej trasie z miejsca zamieszkania do miejsca nauki i z powrotem. Osoba sprawująca opiekę ma posiadać ważne badania lekarskie, przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
a) opiekun będzie odbierał dzieci/uczniów od rodziców (opiekunów) spod domu (budynku) i po odwiezieniu do placówki oświatowej będzie pomagał dzieciom/uczniom wysiadać z samochodu, a następnie przekazywał dzieci/uczniów pod opiekę nauczyciela,
b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci/uczniów od nauczyciela, pomagał wsiadać do samochodu i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazywał pod opiekę rodziców (opiekunów);
6) Wymaga się, aby opiekun oraz kierowca nie figurował w rejestrze sprawców na tle seksualnym zgodnie ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 31 ze zm.) - do wglądu przed podpisaniem umowy.

Wykonawca gwarantuje, że usługi będą świadczone przy użyciu pojazdów samochodowych przystosowanych do przewozów osób niepełnosprawnych:
1) wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci/uczniowie są odpowiednio oznakowane;
2) wszystkie samochody ze stosownym dowodem rejestracyjnym, którymi przewożone są dzieci/uczniowie posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NNW oraz aktualne badania techniczne– kopię wraz z odpowiednim potwierdzenie zapłaty, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

Wykonawca zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci/uczniów, które mają udokumentowany problem z samodzielnym poruszaniem się.

Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym zatrudni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienie do kierowania pojazdem samochodowym określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.

Osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi/uczniami nie może być kierowca pojazdu.

Kierowcy Wykonawcy skierowani do wykonania przedmiotowych usług posiadają właściwe uprawnienia w tym aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców oraz posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie przepisów BHP i ppoż.

Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Jest zobowiązany do naprawienia szkody powstałej na skutek wypadku i zdarzeń mających miejsce w trakcie wykonywania usługi z winy Wykonawcy. Wykonawca w pełnym okresie realizacji umowy będzie posiadał aktualną polisę/umowę OC w zakresie prowadzonej działalności, której kopię wraz z potwierdzenie zapłaty, przekazuje Zamawiającemu w dniu podpisania umowy i w przypadku konieczności dokonania stosownego przedłużenia terminu jej ważności zobowiązuje się do dokonania przedłużenia ważności polisy na czas obowiązywania umowy.

W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych z uzasadnionych przyczyn, Wykonawca, w terminie określonym w formularzu ofertowym, zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Przez uzasadnione przyczyny strony rozumieją np. awarię techniczną pojazdu.

Wykonawca, w przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, o których mowa w punkcie 14 i wynikających z tego opóźnień w przewozie dziecka w drodze z domu do szkoły lub ze szkoły do domu, zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie odpowiednio rodziców lub sekretariat szkoły.

W przypadku, o którym mowa w pkt. 14 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenia Wykonawcy z organizatorem transportu zastępczego.

Osoby wykonujące usługę powinny przedstawić aktualne zaświadczenia o odbytych szkoleniach o których mowa w pkt. 6 ppkt. 5 i 6 oraz 12, przed podpisaniem umowy.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy pod warunkiem, że podwykonawca spełni wszystkie wymagania przewidziane dla wykonawcy w niniejszym postępowaniu przetargowym.

Zamawiający, na podstawie art. 462 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) ewentualnych podwykonawców - jeżeli są już znani na tym etapie.

Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia (art. 462 ust 8 ustawy Pzp).

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez Wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty i termin ten jest dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie.

Postępowanie oznaczone jest znakiem: Sprawa nr: OK.331.4.2023.AL Wykonawcy powinni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128304 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128304 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128304 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARO-BUS Kamiński Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751108251

7.3.4) Miejscowość: CHEŁMNO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128304 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-02 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.