eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2021-05-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055988 z dnia 2021-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.siewierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b067ddcb-8255-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000788/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu: Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017682/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i innego sprzętu dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”, w podziale na trzy odrębne Części:Część I: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu Gminy Siewierz2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Część I: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu Gminy Siewierz:a) Przedmiot zamówienia w Części I obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3a do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. c) Wykonawca udzieli 2 lat gwarancji na pomoce dydaktyczne, za wyjątkiem mikroskopów, na które Wykonawca udzieli 5 lat gwarancji, z wyłączeniem drobnych produktów jednorazowych lub ulegających zużyciu, na które Zamawiający nie wymaga gwarancji (tj.: bibuła filtracyjna, lignina, wata, gaza, tealight, ziemia, nasiona, nawozy, folia do żywności, rękawiczki jednorazowe, ręczniki papierowe, słomki do napojów, szpatułki, płyn do dezynfekcji, itp.)d) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania dostaw logami instytucji dotującej w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, tj. za wyjątkiem drobnego wyposażenia jednorazowego lub ulegającego zużyciu.3. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do wskazanych placówek oświatowych:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu ul. Józefa Piłsudskiego 31, 42-470 Siewierz2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu ul. Długa 2, 42-470 Siewierz3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych ul. Zachodnia 4, 42-510 Wojkowice Kościelne4) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żelisławicachul. Przyszłości 9, 42-470 Żelisławice5) Szkoła Podstawowa w Brudzowicach ul. Szkolna 41, 42-470 Brudzowice5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisał te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia – Zał. 3a do SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Najpóźniej na tydzień przed realizacją dostawy w danej Części, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu asortyment proponowany do dostawy. W przypadku drobnych dostaw, takich jak produkty jednorazowe i ulegające zużyciu czy artykuły biurowe, po uzgodnieniu i za zgodą Zamawiającego Wykonawca może odstąpić do przedstawiania tego asortymentu do akceptacji.7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 9. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) i w związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowującej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 139070,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i innego sprzętu dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”, w podziale na trzy odrębne Części: Część II: Dostawa książek, gier, artykułów szkolnych i biurowych dla szkół z terenu Gminy Siewierz2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Część II: Dostawa książek, gier, artykułów szkolnych i biurowych dla szkół z terenu Gminy Siewierza) Przedmiot zamówienia w Części II obejmuje zakup i dostawę książek, gier, artykułów szkolnych i biurowych dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3b do specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą.c) Wykonawca udzieli 2 lat gwarancji na gilotynę do papieru.d) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania książek, gier i gilotyny do papieru logami instytucji dotującej.3. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do wskazanych placówek oświatowych:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu ul. Józefa Piłsudskiego 31, 42-470 Siewierz2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu ul. Długa 2, 42-470 Siewierz3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych ul. Zachodnia 4, 42-510 Wojkowice Kościelne4) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żelisławicachul. Przyszłości 9, 42-470 Żelisławice5) Szkoła Podstawowa w Brudzowicach ul. Szkolna 41, 42-470 Brudzowice5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisał te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia – Zał. 3b do SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Najpóźniej na tydzień przed realizacją dostawy w danej Części, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu asortyment proponowany do dostawy. W przypadku drobnych dostaw, takich jak produkty jednorazowe i ulegające zużyciu czy artykuły biurowe, po uzgodnieniu i za zgodą Zamawiającego Wykonawca może odstąpić do przedstawiania tego asortymentu do akceptacji.7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 9. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) i w związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowującej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192000-1 - Wyroby biurowe

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 12843,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i innego sprzętu dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”, w podziale na trzy odrębne Części: Część III: Dostawa sprzętu komputerowego i innego sprzętu dla szkół z terenu Gminy Siewierz.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Część III: Dostawa sprzętu komputerowego i innego sprzętu dla szkół z terenu Gminy Siewierza) Przedmiot zamówienia w Części III obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego i innego sprzętu, w tym multimedialnego i cyfrowego dla szkół z terenu Gminy Siewierz w ramach realizacji projektu pn.: „Kompetencje kluczowe, metoda eksperymentu oraz indywidualizacja pracy z uczniem drogą edukacyjnej przygody uczniów z terenu Gminy Siewierz”. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3c do specyfikacji warunków zamówienia, który będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. c) Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt komputerowy i pozostały sprzęt na okres wskazany w załączniku nr 3c do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.d) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania sprzętu komputerowego i innego sprzętu logami instytucji dotującej.3. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pomocy dydaktycznych i sprzętu własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do wskazanych placówek oświatowych:1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu ul. Józefa Piłsudskiego 31, 42-470 Siewierz2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Siewierzu ul. Długa 2, 42-470 Siewierz3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wojkowicach Kościelnych ul. Zachodnia 4, 42-510 Wojkowice Kościelne4) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żelisławicachul. Przyszłości 9, 42-470 Żelisławice5) Szkoła Podstawowa w Brudzowicach ul. Szkolna 41, 42-470 Brudzowice5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:a) Zamawiający w przypadkach, w których nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, opisał te elementy poprzez wskazanie znaków towarowych. Takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych, a kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia – Zał. 3c do SWZ.b) Użyte znaki handlowe, służą do określenia cech technicznych i jakościowych produktów, a nie są wskazaniem na konkretnego producenta. Nazwy handlowe Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych.c) Rozwiązania równoważne mają zapewnić uzyskanie parametrów zgodnych pod względem gabarytów, konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.d) Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6. Najpóźniej na tydzień przed realizacją dostawy w danej Części, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do akceptacji Zamawiającemu asortyment proponowany do dostawy. W przypadku drobnych dostaw, takich jak produkty jednorazowe i ulegające zużyciu czy artykuły biurowe, po uzgodnieniu i za zgodą Zamawiającego Wykonawca może odstąpić do przedstawiania tego asortymentu do akceptacji.7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Warunki płatności: Faktury Wykonawcy za zrealizowane dostawy zostaną zapłacone jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego. 9. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) i w związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowującej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30141100-0 - Kalkulatory kieszonkowe

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32344200-8 - Odbiorniki radiowe

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

42994230-1 - Laminatory

4.5.5.) Wartość części: 64759,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143310,86

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191207,43

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143310,86

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143310,86

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13892,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17866

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14018

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO Arkadiusz Ogłoza

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO Grzegorz Zawierucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14018,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67577

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98169,83

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70576,41

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70576,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-05-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.