eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055421 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 349 84 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 375 30 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f549a789-6436-47c5-940c-604a675678b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c31b43c-96f8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011423/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337702,09 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kiełbasa śląska - extra kg 4002 Kiełbasa galicyjska krucha kg 603 Kiełbasa podwawelska kg 9004 Kiełbasa wiejska pieczona kg 2505 Kiełbasa jałowcowa kg 2006 Kiełbasa zwyczajna kg 10007 Kiełbasa biała parzona - jelito naturalne kg 6008 Kiełbasa smerfy kg 1009 Kiełbasa dębicka kg 20010 Szynka golonkowa kg 10011 Szynka biała z indyka kg 10012 Mielonka familijna kg 20013 Salceson czarny exstra z ozorkami kg 8014 Łopatka zapiekana kg 20015 Kiełbasa szynkowa kg 30016 Szynka wiejska kg 20017 Schab w majeranku kg 15018 Kiełbasa żywiecka - sucha kg 10019 Schab benedykta kg 16020 Kabanosy wieprzowe - jelito naturalne kg 22021 Kiełbasa tatrzańska sucha kg 5022 Kiełbasa krakowska sucha kg 20023 Kiełbaski frankfurterki kg 10024 Polędwica sopocka – kl. I kg 40025 Ogonówka wędzona parzona kg 20026 Kiełbasa myśliwska kg 5027 Polędwica krotoszyńska kg 10028 Szynka wieprzowa pieczona kl. I kg 10029 Baleron gotowany kg 25030 Polędwica boryny kg 20031 Kiełbasa salami kg 25032 Kiełbasa bydgoska extra - surowa kg 20033 Szynka dębowa kg 20034 Boczek wędzony parzony bez/żeb. kg 140035 Szynka z pieprzem kg 16036 Pasztetowa podwędzana - jelito naturalne kg 30037 Parówki cienkie folia kg 45038 Parówki tradycyjne grube - jelito naturalne kg 35039 Kaszanka cienka - jelito naturalne kg 2540 Kaszanka blok kg 30041 Szynka wieprzowa gotowana w siatce kg 30042 Pasztet zapiekany z indyka kg 28043 Polędwica z indyka kg 10044 Łopatka wieprzowa pieczeniowa surowa b/k i b/s kg 200045 Szynka wieprzowa surowa b/k i b/s, kl. I kg 50046 Karkówka wieprzowa b/k, kl. I kg 100047 Szynka dziadka kg 15048 Schab wieprzowy b/k, kl. I kg 190049 Wątroba wieprzowa kg 15050 Kiełbasa piwna kg 7051 Żołądki wołowe, parzone cienko krojone kg 40052 Smalec wieprzowy w opak. foliowym kg 5053 Golonka wieprzowa z/k przednia kg 80054 Żeberka wieprzowe luksusowe paski, kl. I kg 40055 Polędwiczki wieprzowe kg 20056 Wołowina bez kości extra - kl. I kg 40057 Metka pomorska kg 30058 Szynka konserwowa kg 60059 Pęto tradycyjne kg 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15131120-2 - Produkty wędliniarskie

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131210-0 - Szynka wędzona

15131230-6 - Salami

15131310-1 - Pasztety

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15131410-2 - Szynka

4.5.5.) Wartość części: 286445,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Filet z kurczaka b/s i b/k kg 20002 Noga (cała) z kurczaka kg 13003 Porcje rosołowe z kurczaka kg 10004 Filet z indyka surowy b/s kg 4505 Kurczak świeży kg 1506 Wątróbka drobiowa z kurczaka kg 1507 Skrzydełka świeże z kurczaka kg 508 Golonki z indyka kg 2509 Kaczka świeża tuszka kg 270

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 62543,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Pasztet drobiowy z pieczarkami (110-131g) z samootwieraczem 300kg2 Pasztet drobiowy z pomidorami (110-131g) z samootwieraczem 300kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 9521,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272700,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306365,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272700,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957

7.3.3) Ulica: Źródlana 5

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272700,75

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-27 do 2022-04-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58807,90

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58807,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58807,90

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596

7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58807,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-27 do 2022-04-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9084,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9084,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9084,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596

7.3.3) Ulica: Dworcowa 8/1

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9084,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-27 do 2022-04-26
2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.