eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 322960721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pałac Schoena Muzeum w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-288-23-88

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chemiczna 12

1.5.2.) Miejscowość: Sosnwoiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.org.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-350-02-94

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 33

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mopssosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopssosnowiec.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Sztuki – Zamek Sieleck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-288-41-28

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-211

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@zameksielecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zameksielecki.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP; 644 350 02 94

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 41

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mosir.sosnowiec.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: 6) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644 288 50 62

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Wł. Andersa 81b

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreatriat@dps1sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps1sosnowiec.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: 7) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Dom Pomocy Społecznej nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644 288 06 91

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 2

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnr2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsnr2.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Klub im. J. Kiepury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-287-92-16

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Będzińska 65

1.5.2.) Miejscowość: Sosnwoiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kiepura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kiepura.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: 9) Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Zakład Zasobów Lokalowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-30-87-339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 10a

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzl@mzzl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzzl.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Gustawa Daniłowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-236-46-01

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 11

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biblioteka.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.sosnowiec.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-352-19-88

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 62

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwsosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuwsosnowiec.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Straż Miejska w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-244-35-07

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Małachowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosnowiec.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury KAZIMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-330-84-44

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 19

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@mdk-kazimierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mdk-kazimierz.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-109-71-73

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rzeźnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pup.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosnowiec.praca.gov.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Izba Wytrzeźwień w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-332-97-13

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 23

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IZBAW@GRONET.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://izbasosnowiec.bip.gov.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec NIP 644-345-36-72 - Miejski Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 644-299-06-98

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plonów 22/1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzuk.sosnowiec.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuk.sosnowiec.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowieckie Wodociągi Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644-00-11-382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostrogórska 43

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rpwik.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosnowieckiewodociagi.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fff1b55f-21c4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000261/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów biurowych w tym teczek bezkwasowych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214918/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.81.2021.HM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 637086,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 1 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu – Wydziału Administracyjno – Gospodarczego;
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 2 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Pałacu Schoena Muzeum w Sosnowcu.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 3 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 117073,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 4 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sosnowieckiego Centrum Sztuki – Zamku Sieleckiego.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 1374,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 5 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 14961,11 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 6 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 1.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 6152,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 7 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 4902,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 8 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Klubu im. J. Kiepury.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 8440,31 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 9 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 10 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 15827,01 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 11 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 12 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Straży Miejskiej.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 10042,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 13 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Domu Kultury „Kazimierz”.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 1308,32 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 14 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 28580,13 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 15 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Izby Wytrzeźwień.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 16 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 25040,59 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 17 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Sosnowieckich Wodociągów S.A..
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 110793,99 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec i gminnych jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich Gminy.
2. Zamówienie zostało podzielone na 18 części:
Część 18 – Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Gminy Sosnowiec – Wydziału Ekologii i Gospodarki Odpadami – Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi.
3. Szczegółowe opisy części zamówienia (rodzaj asortymentu i ilości wraz z tabelami wyceny) stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176686,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183640,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176686,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176686,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5250,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6815,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5250,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5250,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106834,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107818,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106834,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106834,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1052,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1052,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1052,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18188,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20687,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18188,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18188,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7162,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8609,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7162,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7162,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6009,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6833,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6009,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6009,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4346,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6036,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4346,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4346,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62468,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64478,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62468,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240937367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62468,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12534,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13119,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12534,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12534,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16116,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23799,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16116,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16116,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8422,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9224,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8422,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8422,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 808,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 808,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33499,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34647,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33499,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33499,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6968,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6968,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6968,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22663,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30911,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22663,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22663,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9336,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9617,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9336,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240837367

7.3.3) Ulica: Siemianowicka 7d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9336,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.