eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Kompleksowa modernizacja energetyczna wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynem energii, przy ul. Oleskiej 127 w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynem energii, przy ul. Oleskiej 127 w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774591800

1.5.8.) Numer faksu: 774581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/679188

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzenie drogami wojewódzkimi

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542509152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 402 92 08

1.5.8.) Numer faksu: 77 402 92 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: word@word.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.opole.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja energetyczna wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynem energii, przy ul. Oleskiej 127 w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc452a5-535d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019517/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Kompleksowa modernizacja energetyczna wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynem energii przy ul. Oleskiej 127 w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zam. finans. jest ze śr. będących w dysp. Zarządu Dróg Wojew. w Opolu oraz Wojew. Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu. Zamówienie współfin. przez Unię Europejską ze środków Europ. Fund. Roz. Regionalnego w ramach Reg. Programu Oper. Woj. Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach poddz. 12.2.1 Efektywność energet. w budynkach publ. w ramach REACT-EU. Sfinans. w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413398/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.6021.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5093268,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących ,,Kompleksowej modernizacji energetycznej wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i magazynem energii, przy ul. Oleskiej 127 w Opolu” zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 - Roboty budowlane; 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne; 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach;
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne; 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego; 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45312310-3 – Ochrona odgromowa;
45312311-0 – Montaż instalacji piorunochronnej; 45312320-6 – Montaż anten telewizyjnych; 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania; 45317300-5 – Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych; 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45431100-8 - Kładzenie terakoty; 45410000-4 - Tynkowanie; 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów; 45442100-8 - Roboty malarskie; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie następujących robót:
a) wymiana starych okien na nowe,
b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku,
c) ocieplenie stropodachu,
d) wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe,
e) doposażenie okien w rolety / żaluzje zewnętrzne,
f) montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 40,05 kWp,
g) montaż magazynu energii,
h) montaż klimatyzatorów (jednostek zewnętrznych) na dachu budynku biurowego,
i) remont pomieszczenia przeznaczonego na magazyn energii i falowniki,
j) remont pomieszczenia rozdzielni zasilania na potrzeby instalacji fotowoltaicznej,
k) zaślepienie 6 istniejących otworów wentylacyjnych,
l) nadmurowanie istniejących przejść przez dach dla wentylacji,
m) wykonanie 8 nowych kominków murowanych do wyprowadzenia rur freonowych z klimatyzatorów na dachu budynku,
n) wykonanie blendy maskującej wystające rurki freonowe z blachy perforowanej,
o) wykonanie opaski żwirkowej wzdłuż elewacji budynku,
p) nadmurowanie istniejącego wyłazu dachowego.

UWAGA!
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4568588,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5309440,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4568588,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlana MS Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sławomir Hądzel - wspólnik Firmy Budowlanej MS s.c. Sławomir Hądzel, Marian Hądzel; Marian Hądzel - wspólnik Firmy Budowlanej MS s.c. Sławomir Hądzel, Marian Hądzel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761588185

7.3.3) Ulica: ul. Wronczyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4568588,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.