eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa materiałów bakteriologicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów bakteriologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 446358208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów bakteriologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01575015-1c60-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025994/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Dostawa materiałów bakteriologicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191357/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.37.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184963,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szybkie testy do identyfikacji drobnoustrojów
1.Test lateksowy do identyfikacji gronkowców typu Slidex Staph lub równoważne ( testy pakowane w zestawy – 1 zestaw nie więcej niż 100 ozn. ) - 1200 oznaczeń
2.Test lateksowy do oznaczenia podstawowych grup paciorkowców ( A,B,C,D, F,G ) wraz z enzymem ekstrakcyjnym ( kompletny zestaw ) - 900 oznaczeń oznaczeń- ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
3.Test lateksowy do oznaczania paciorkowców z grupy B z hodowli na podłożu stałym - 1200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
4.Test lateksowy do oznaczania pneumokoków – 300 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
5.Test lateksowy do wykrywania antygenów w PMR ( Neisseria meningitidis, Haemophilus influenzae, Streptococcus pneumoniae, E. coli, Streptococcus agalactiae ) - 420 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
6.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania rotawirusów i adenowirusów w kale - 7200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
7.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenów wirusa RSV i adenowirusów w wymazach z nosa, gardła, popłuczyn z nosa ( wraz z wymazówkami do pobierania wymazów w kier. RSV odpowiadającymi liczbie testów ) - 1000 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń , wymazówki nie więcej niż 100 sztuk w opakowaniu )
8.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenu GDH i toksyn A i B Clostridium difficile w próbkach kału - 2100 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
9.Test kasetkowy do identyfikacji antygenów wirusa grypy A i B bezpośrednio z materiału klinicznego - 450 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
10.Test kasetkowy ( nie lateksowy ) do jakościowego wykrywania reagin kiłowych w krwi pełnej, surowicy, osoczu ( kompletny zestaw ) - 3000 oznaczeń ( 1 zestaw do 50 oznaczeń )
11.Test do różnicowania Moraxella i Neisseria w formie paska – 200 oznaczeń -
( 1 op. nie więcej niż 50 sztuk )
12.Olejek imersyjny do preparatów barwionych met. Grama (w butelkach po
10 ml z dozownikiem) - 30 butelek
13.Podłoże transportowo – wzrostowe do badania bakterii w próbkach moczu ( Cled/MacConkey ) - 2000 szt. ( w opakowaniu 10 sztuk )

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200669,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200669,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200669,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o., Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 630340260

7.3.3) Ulica: ul. Polska 114

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200669,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.