eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zajęcia sportowe i zdrowotne dla dzieci (...) w ramach projektu: "Bądź aktywny - bądź zdrowy - II etap" - oddział przedszkolny w SP nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051044 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zajęcia sportowe i zdrowotne dla dzieci (...) w ramach projektu: „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” - oddział przedszkolny w SP nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 562 82 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zajęcia sportowe i zdrowotne dla dzieci (...) w ramach projektu: „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” - oddział przedszkolny w SP nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4051ecc0-87c5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zajęcia sportowe dla dzieci w ramach projektu Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu nr LT-PL-5R- 381 pn. „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019347/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5866,8 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w oddziale przedszkolnym w SP nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej dla którego organem prowadzącym jest Miasto Suwałki, w ramach projektu nr LT-PL-5R-381 pn. „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część 1 – Zajęcia sportowe (ruchowe) z elementami aerobik-fitness dla najmłodszych3. Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).4. Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).5. Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola, w którym będą realizowane zajęcia, w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola, w którym będą realizowane zajęcia. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć.7. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu nr LT-PL-5R-381 pn. „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 3066,8 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć sportowych i zdrowotnych dla dzieci w oddziale przedszkolnym w SP nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Aleksandry Piłsudskiej dla którego organem prowadzącym jest Miasto Suwałki, w ramach projektu nr LT-PL-5R-381 pn. „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część 2 – Zajęcia sportowo-ruchowe z elementami rytmiki.3. Wykonawca zapewni wykonanie usługi objętej umową przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSTPS).4. Zajęcia będą realizowane w ww. przedszkolu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach poza podstawą programową (liczba dzieci w grupie, liczba godzin zajęć do realizacji, terminy realizacji oraz godziny, w których będą realizowane zajęcia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).5. Realizacja usługi nastąpi zgodnie z harmonogramem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Realizacja zajęć musi zostać uzgodniona z dyrektorem przedszkola, w którym będą realizowane zajęcia, w celu dostosowania godzin realizacji zajęć do organizacji pracy z dziećmi w poszczególnych grupach. Przed rozpoczęciem realizacji zajęć Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia programu zajęć z dyrektorem przedszkola, w którym będą realizowane zajęcia. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika zajęć.7. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu nr LT-PL-5R-381 pn. „Bądź aktywny – bądź zdrowy – II etap” z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 2800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2396

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2396

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nanny Express Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142206020

7.3.3) Ulica: Al. Wincentego Witosa 31, lok. 105

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2396,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2396

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2560

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2396

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nanny Express Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142206020

7.3.3) Ulica: Al. Wincentego Witosa 31, lok. 105

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2396,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-18
2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.