eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050684 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241fda67-96bb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003549/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty nawierzchni dróg gminnych Gminy Kruszwica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028064/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229346,52

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenuCPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnejCPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy drógZamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kruszwica o nawierzchni bitumicznej oraz wykonanych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami. Zamówienie w zakresie wykonania remontów dróg gminnych wykonanych metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami obejmuje:- wypełnienie emulsją asfaltową i grysami ubytków o głębokości do 2 cm przy użyciu remontera- wypełnienie emulsją asfaltową i grysami ubytków o głębokości do 4 cm przy użyciu remontera- likwidację spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remonteraZakres prac związanych z uzupełnieniem ubytku, wyboju, obłamanych krawędzi oraz przy likwidacji spękań i rakowin grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera obejmuje:- przygotowanie uszkodzonego miejsca do napraw- pokrycie oczyszczonego miejsca metodą natryskową za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem- wypełnienie pod ciśnieniem ubytku grysem 5/8 mm lub 2/5 mm (zależnie od głębokości ubytku) otoczonym emulsją asfaltową- wypełnienie pod ciśnieniem pozostałej części ubytku grysem frakcji 2/5 mm (w przypadku użycia na warstwę dolną grysu 5/8 mm) otoczonym emulsją asfaltową- posypanie powierzchni wyremontowanego miejsca suchym grysem 2/5 mm bez spoiwa- uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie- zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania pionowego oraz udostępnienie miejsca remontowanego odcinka do ruchuZamawiający nie dopuszcza wykonywania remontów przy użyciu skrapiarki i ręcznego rozsypywania grysów.Zamówienie w zakresie wykonania remontów dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco obejmuje:- wbudowanie MMB w ilości 100 Mg na gorącoZakres prac związanych z uzupełnieniem ubytku, wyboju, obłamanych krawędzi mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco obejmuje:- przygotowanie uszkodzonego miejsca do napraw- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wywozem i utylizacją urobku- uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm do wysokości dolnej nawierzchni bitumicznej - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową C60B3ZM w ilości 0,5 kg/m2. - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S 50/70) oraz 0/11 mm (AC11 S 50/70) dla KR 2 układanej ręcznie lub mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych lub zagęszczarek w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki- uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie- zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania pionowego oraz udostępnienie miejsca remontowanego odcinka do ruchuZamówienie w zakresie wykonania remontów dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco – nakładki w miejscowości Wróble oraz Kruszwica obejmuje:- wykonanie nawierzchni z mieszanki minerlano – bitumicznej wbudowywanej i zagęszczanej mechanicznie.Zakres prac związanych z wykonaniem remontów dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco – nakładki obejmuje:- przygotowanie uszkodzonego miejsca do napraw- frezowanie nawierzchni bitumicznej w niezbędnym zakresie- wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów- oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wywozem i utylizacją urobku- uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm do wysokości dolnej nawierzchni bitumicznej - skropienie naprawionego miejsca emulsją asfaltową C60B3ZM w ilości 0,5 kg/m2. - rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0/8 mm (AC8 S 50/70) oraz 0/11 mm (AC11 S 50/70) dla KR 2 układanej ręcznie lub mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych lub zagęszczarek w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki- mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej- rozścielenie mieszanki mineralno - bitumicznej o uziarnieniu 0/11 mm (AC11 S 50/70) dla KR 2 układanej mechanicznie przy użyciu rozściełaczy i walców stalowych lub zagęszczarek w jednej warstwie- zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki- uprzątnięcie miejsca po wykonanym remoncie- zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania pionowego oraz udostępnienie miejsca remontowanego odcinka do ruchua) Miejsca remontów wraz z wskazaniem drogi (z zaznaczeniem farbami punktów napraw), dokona przedstawiciel Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy protokólarnie w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy.b) Odbiór robót musi być dokonany protokolarnie przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.c) Remonty będą wykonywane na drogach gminnych w Gminie Kruszwica i na terenie miasta Kruszwica.d) Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich niżej wymienionych czynności, czego rezultatem będzie remont dróg w ilości:- Remont cząstkowy emulsją asfaltową i grysami za pomocą remontera, bez obcięcia krawędzi, przy średniej głębokości ubytków 2 cm: 1000 m²- Remont cząstkowy emulsją asfaltową i grysami za pomocą remontera, bez obcięcia krawędzi, przy średniej głębokości ubytków 4 cm: 1000 m²- Remont cząstkowy emulsją asfaltową i grysami za pomocą remontera, bez obcięcia krawędzi – rakowiny: 450 m²- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – bitumicznymi, z obcięciem krawędzi uszkodzenia ręcznie: 100Mg- Remonty dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – bitumiczną na gorąco – nakładki w miejscowości Wróble oraz Kruszwica zgodnie z przedmiarem robót.e) Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt techniczny. Sprzęt niżej wymieniony musi być w pełnej sprawności, gotowy do przedstawienia komisji przetargowej:- piła do cięcia asfaltu - 2 szt.- młot pneumatyczny - 2 szt.- sprężarka (dmuchawa) do usuwania nieczystości i pyłów - 2 szt.- nagrzewnica do osuszania i podgrzewania nawierzchni - 2 szt.- zagęszczarka płytowa lub walec - 2 szt.- skrapiarka do emulsji - 2 szt.- samochód z termosem z podwójnymi ścianami i systemem grzewczym - 2 szt. - samochód wywrotka 5t - 2 szt.- specjalistyczny remonter drogowy – 2 szt.- układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną lub sprzętem równoważnym – 1 szt.- szczotka mechaniczna – 1 szt.- samojezdna skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizm regulacyjny, który zapewnia równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym –1 szt.- frezarka do nawierzchni – 1 szt.- walec statyczny– 1 szt.f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym pracownik budowy – prace drogowe jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały określone w §19 wzoru umowy. g) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209023,74

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253350,48

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209023,74

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADF Damian Flinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562455056

7.3.3) Ulica: Kłopot 31

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209023,74

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.