eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049926 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b613ed9-87d1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001432/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Oznakowanie poziome ulic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019919/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1/ odnowienie istniejącego lub wykonanie nowego oznakowania poziomego tj minimum 6600 m2 i 15 szt. miejsc dla osób niepełnosprawnych od podpisania umowy do 07.06.2021 r., 2/ odnowienie istniejącego lub wykonywanie nowego oznakowania poziomego w okresie od 07.06.2021 r. do 30.11.2021 r.3/ zakres robót obejmujący ust. 2.1 i ust. 2.2:a) oznakowanie poziome przejść dla pieszych na kostce granitowej,b) oznakowanie poziome linii segregacyjnych, krawędziowych, strzałek i innych symboli na kostce granitowej,c) oznakowanie poziome przejść dla pieszych na nawierzchniach bitumicznych,d) oznakowanie poziome linii segregacyjnych, krawędziowych, strzałek i innych symboli na nawierzchniach bitumicznych,e) likwidacja śladu starego oznakowania poziomego,f) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego w kolorze czerwonym lub białym na nawierzchniach bitumicznych,g) oznakowanie poziome miejsc dla osób niepełnosprawnych (niebieskie tło, koperta, symbol osoby niepełnosprawnej) na nawierzchniach bitumicznych oraz kostce granitowej,4/ do oznakowania poziomego zastosować mikrokulki refleksyjne,5/ stary ślad oznakowania poziomego należy usunąć za pomocą czarnej farby. Stare oznakowanie musi zostać trwale usunięte,6/ realizacja przedmiotu umowy zawartego w ust. 2.2 będzie następować etapowo na podstawie zlecenia określającego zakres. Nie określa się minimalnej powierzchni oznakowania poziomego dla jednego zlecenia,7/ czas realizacji robót zawartych w ust. 2.1 wynosi maksymalnie 15 dni. Przystąpienie do realizacji do 7 dni od zlecenia przez zamawiającego (telefon lub e-mail),8/ czas realizacji robót zawartych w ust. 2.2 wynosi 21 dni. Przystąpienie do realizacji do 7 dni od zlecenia przez zamawiającego (telefon lub e-mail),9/ gwarancja - 7 miesięcy od daty odbioru.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:1/ rozliczenie robót budowlanych kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do postępowania, w kwocie nie wyższej niż umowna,2/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji nawet jeżeli nie zostały uwzględnione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.3/ wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, a podana cena ofertowa zawiera również wartość tych prac,4/ w uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z zamawiającym, dopuszcza się wykonanie czynności o innych parametrach niż założone w ofercie, w takich przypadkach należność za wykonane prace obliczona zostanie proporcjonalnie do cen z oferty,5) wykonawca zobowiązany jest do bieżącego rozliczania wykonanych prac, konsekwencje z tytułu przekroczenia wartości umowy poniesie wykonawca,6) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania oznakowania poziomego oraz zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,7) wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca,8) wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,9/ wykonawca zobowiązany jest do bieżącego rozliczania wykonanych prac, tak aby nie dopuścić do przekroczenia wartości umowy, konsekwencje z tytułu przekroczenia wartości umowy poniesie wykonawca,10/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych),11/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na terenie realizacji robót i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić dojazd pojazdom służb specjalnych i bezpieczną niezbędną komunikację do nieruchomości,12/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97070,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185730,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97070,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kołodziejczyk MK Drogi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771948403

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 2B

7.3.4) Miejscowość: Żarki Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 42-311

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97070,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Realizacja przedmiotu zamówienia:1/ zakres podany w Rozdziale II ust. 2 pkt 1 SWZ wykonam w terminie 10 dni od typowania. 2/ odnowienie istniejącego lub wykonywanie nowego oznakowania poziomego w okresie od 07.06.2021 r. do 30.11.2021 r.
2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.