eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa rękawic medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049922 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220926678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dra Józefa Balewskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.sadowski@szpital-starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-starogard.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kcz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawic medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738d0a9d-88a0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020263/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FSZ.242.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 862500 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Rękawice diagnostyczne lateksowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Rękawice chirurgiczne lateksowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Rękawice diagnostyczne syntetyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 660000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 - Rękawice chirurgiczne syntetyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 88500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59940

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59940

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-10-36-424

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59940,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-20 do 2022-04-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie pakietu nr 2, złożone zostały dwie oferty przez firmy SKAMEX Sp. z o.o. Sp.J. z siedzibą w Łodzi oraz Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Pabianicach.W zakresie oferty SKAMEX Sp. z o.o. Sp.J. oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 06 kwietnia 2021 roku, do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych poprzez złożenie dokumentacji, wskazującej jaki jest poziom protein lateksu, poziom AQL oferowanych rękawic w zakresie rękawic wskazanych w pakiecie 2 pozycja 1 oraz wskazania, czy oferowane rękawice posiadają zgodnie z wymaganiami SWZ mankiet prosty czy też rolowany. Wykonawca udzielił wyjaśnień w dniu 12 kwietnia 2021 roku, przedstawiając przedmiotowe środki w postaci karty katalogowej, z adnotacją że została ona sporządzona na podstawie informacji pochodzących od producenta rękawic. Zamawiający w ramach wskazanego pakietu oczekiwał rękawic wykonanych z lateksu, posiadających mankiet prosty. Z karty katalogowej, złożonej przez Wykonawcę wynika, że oferowane rękawice wykonane są z lateksu naturalnego (50%) oraz nitrylu (50%). Ponadto, posiadają one mankiet prosty z rolowanym zakończeniem brzegu. Z badania złożonych wraz z ofertą próbek wynika, iż rękawice te posiadają mankiet rolowany. Z uwagi na powyższe, należało uznać, iż produkt oferowany przez Wykonawcę, był niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia.Ponadto, w odniesieniu do pakietu nr 2 należało postępowanie unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, albowiem cena najwyżej ocenionej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Szacowana kwota zamówienia w ramach tego pakietu, wynosiła 51 840,00 złotych. Oferta firmy Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Pabianicach wynosiła 71 539,20 złotych. Mając na uwadze fakt, iż oferta ta była o 38% wyższa od szacowanej Zamawiający uznał, iż w ramach przedmiotowego postępowania, nie ma możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie wskazanego pakietu, wobec czego zaistniała konieczność unieważnienia postępowania w tym zakresie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50544

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71539,2

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622080

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641325,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622080

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abook Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-18-22-413

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622080,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-20 do 2022-04-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie pakietu nr 4, złożona została jedna oferta, przez firmę SKAMEX Sp. z o.o. Sp.J. z siedzibą w Łodzi. Oferta ta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 06 kwietnia 2021 roku, do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych poprzez złożenie dokumentacji, wskazującej poziom AQL oferowanych rękawic oraz wskazanie, czy oferowane rękawice posiadają zgodnie z wymaganiami SWZ mankiet prosty czy też rolowany. Wykonawca udzielił wyjaśnień w dniu 12 kwietnia 2021 roku, przedstawiając kartę katalogową wystawioną przez producenta. Z przedłożonej dokumentacji wynika, że rękawice posiadają mankiet prosty z rolowanym zakończeniem brzegu. Z badania złożonych wraz z ofertą próbek wynika, iż rękawice te posiadają mankiet rolowany, a zatem są niezgodne z wymogami określonymi w SWZ. Wobec obowiązku odrzucenia jedynej oferty złożonej do wskazanego pakietu, postępowanie w tym zakresie należało unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 PZP

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.