Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546081/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminy Wiązów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37
1.5.2.) Miejscowość: Wiązów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713931136
1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiazow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminy Wiązów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eae5e3f-98d0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika 2500l w roku 2024.
1. Olej napędowy przeznaczony jest do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego własnością Gminy Wiązów oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Wiązów w 2024 roku.
2. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego w ilości: – ok. 27 000,00 litrów.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju napędowego w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego i na własny koszt. Miejsce dostawy: Wiązów, ul. Daszyńskiego 35, zbiornik 2500l.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawa odbywała się w tygodniu od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu tj. 7.30-15.30.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podane powyżej bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
6. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590.
7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za l litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT.
8. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
9. Zamówienie będzie realizowane w terminie 48 godzin od telefonicznego lub e-mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego.
10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych asortymentu tj. podane wielości zapotrzebowania Zamawiającego na paliwa mogą ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
11.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZAREX Paliwa Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734441
7.3.3) Ulica: Kosynierów 5
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-310
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZAREX PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AZAREX PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.