eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wo_zp@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f592332d-6fbb-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031960/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) został zakupiony w 2005 roku od Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Asseco Data Systems S.A. jako następca prawny (w drodze tzw. sukcesji generalnej) Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. jest posiadaczem praw autorskich, w tym majątkowych. Asseco Data Systems S.A. jest jedynym podmiotem mającym dostęp do źródeł oprogramowania (kodów źródłowych), nie wyraża zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO, a co za tym idzie tylko Asseco Data Systems S.A. może wykonać przedmiot zamówienia, a w szczególności dokonywać zmian w oprogramowaniu z czym wiążę się wykonywanie przedmiotu zamówienia. System OTAGO jest systemem zintegrowanym, obejmującym obecnie 25 powiązanych ze sobą programów (w tym modułów i podsystemów) wdrożonych u Zamawiającego.

Ciąg dalszy uzasadnienia w pkt „Informacje dodatkowe” niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.2711.0002.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394546,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji 25 programów (w tym modułów i podsystemów) wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO w roku 2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) lub konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO;
b) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego;
c) aktualizację programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym;
d) wykonanie i przesyłanie kolejnych wydań programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora;
e) serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu OTAGO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458

7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-864

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455366,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z stanowiskiem wyrażonym w uchwale KIO z dn. 5 lutego 2010 r. (sygn. KIO/KD 9/10) przyczyny techniczne, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Prawo zamówień publicznych należy rozumieć również jako dotyczące techniki wykonywania jakichś czynności lub sposobu realizacji czegoś, tak jak ma to miejsce w przypadku przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe należy stwierdzić, iż nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze (które musiałoby wiązać się z nabyciem i wdrożeniem innego oprogramowania i kosztów z tym związanych), a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia paramentów zamówienia, gdyż wynika z uzasadnionej potrzeby objęcia asystą techniczną i usługa konserwacji posiadanego oprogramowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.