eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 17 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048252 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 17 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.soldea.pl/epz/epz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 17 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e03ce24-8197-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77251,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dzierżawy 17 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający konfigurację, parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera Załącznik B do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ oraz opis zawarty w pkt 3) 12. SWZ.4. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, a wraz z ofertą musi złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:6.1 karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych lub inne dokumenty lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski.7. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający odstępuje od wezwania, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.9. Podwykonawstwo.9.2 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 9.3 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9.4 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. 9.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.10. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30120000-6-urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego, 50313100-3 - usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50313200-4 - usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek.11. Oryginał SWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/12. Opis zakresu przedmiotu zamówienia:12.1 Kserokopiarki cyfrowe A3 i A4, druk kolorowy:a) duża – 8 sztuk A3;b) mała – 9 sztuk A4;12.2 Urządzenia kserograficzne muszą być w dobrym stanie technicznym umożliwiającym ich bezawaryjne użytkowanie wraz z instrukcją obsługi oraz materiały pomocnicze związane z funkcjonowaniem urządzeń.12.3 Urządzenia zostaną zainstalowane w niżej wymienionych lokalizacjach:a) Biblioteka Medyczna – ul. Medyczna 7 – 1 urządzenie kolorowe – A3;b) Zakład Farmakokinetyki i Farmacji Fizycznej – ul. Medyczna 9 - 1 urządzenie kolorowe – A3;c) Katedra Chemii Organicznej – ul. Medyczna 9 - 1 urządzenie kolorowe – A3;d) Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego – ul. Medyczna 9 - 1 urządzenie kolorowe –A4;e) Obiekt Dydaktyczny Wydziału Lekarskiego – ul. Kopernika 40 – 1 urządzenie kolorowe – A4;f) Dział Nauki – ul. Podwale 3 – 1 urządzenie kolorowe – A4;g) Inspektorat BHP – 1 urządzenie kolorowe – A3;h) Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu – 1 urządzenie kolorowe – A4;i) Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu – 3 urządzenia kolorowe – A4;j) 4 urządzenia kolorowe duże – do późniejszego rozdysponowania w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Kraków.k) 2 urządzenia kolorowe małe – do późniejszego rozdysponowania w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Kraków.12.4 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, wyładunek, montaż i instalację oraz uruchomienie urządzeń kserograficznych, jak i ich sukcesywne serwisowanie oraz utrzymanie w pełnej sprawności w miejscach wskazanych powyżej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji w/w urządzeń po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (fax, mail). W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do deinstalacji i instalacji urządzenia na własny koszt w nowym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Kraków. 12.5 Terminy dostaw urządzeń:a) Biblioteka Medyczna – ul. Medyczna 7 – od daty zawarcia umowy;b) Zakład Farmakokinetyki i Farmacji Fizycznej – ul. Medyczna 9 - od daty zawarcia umowy;c) Katedra Chemii Organicznej – ul. Medyczna 9 - od daty zawarcia umowy;d) Dziekanat Wydziału Farmaceutycznego – ul. Medyczna 9 - od daty zawarcia umowy;e) Obiekt Dydaktyczny Wydziału Lekarskiego – ul. Kopernika 40 – od daty zawarcia umowy;f) Dział Nauki – ul. Podwale 3 – od daty zawarcia umowy;g) Inspektorat BHP - od daty zawarcia umowy;h) Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu - od daty zawarcia umowy;i) Dziekanat Wydziału Nauk o Zdrowiu – nie później niż od 1.12.2021r.;j) 4 urządzenia kolorowe duże – zgodnie ze zgłoszeniem od Sekcji Administrowania Nieruchomościami CM;k) 2 urządzenia kolorowe małe – zgodnie ze zgłoszeniem od Sekcji Administrowania Nieruchomościami CM.12.6 Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie rozpoczęcia świadczenia usług w lokalizacjach określonych powyżej w lit. j)-k) z 1-miesięcznym wyprzedzeniem. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć urządzenia w terminie do jednego miesiąca licząc od dnia otrzymania zgłoszenia od Sekcji Administrowania Nieruchomościami CM, do siedziby wskazanej w zgłoszeniu na terenie miasta Krakowa. Świadczenie usług określonych w przypadkach określonych powyżej w lit. a)-h), w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy oraz przypadku określonym powyżej w lit. i), w terminie nie później niż od 1.12.2021r., zgodnie ze zgłoszeniem od Sekcji Administrowania Nieruchomościami CM, które zostanie wysłane z 1 miesięcznym wyprzedzeniem.12.7 Wykonawca zobowiązany będzie również w szczególności do przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu informacji niezbędnych do prawidłowego korzystania z urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w dniu instalacji urządzeń w każdej lokalizacji dla użytkowników, w zakresie obsługi urządzeń tj.: drukowanie, skanowanie, kopiowanie i zmiana parametrów wydruku w sterowniku urządzenia, przy czym czas trwania każdego ze szkoleń nie przekroczy jednej godziny zegarowej.12.8 Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne, takie jak tonery były dostarczone do siedziby Zamawiającego, w której znajduje się urządzenie w terminie nie dłuższym niż 24 godziny w dni robocze (tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz soboty.), licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. Dostawy musza nastąpić od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego – 7:30-15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz soboty.12.9 Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały eksploatacyjne konieczne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń dostarczane przez Wykonawcę, były należytej jakości i pochodziły z legalnego źródła dystrybucji.12.10 Wszelkie niesprawności dotyczące urządzeń będą zgłaszane automatycznie do Wykonawcy, telefonicznie lub drogą elektroniczną.12.11 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowego funkcjonowania lub braku funkcjonowania urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do:a) zapewnienia czasu reakcji serwisowej nie dłuższego niż 24 godziny, licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. Reakcja serwisowa musi nastąpić od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego – 7:30-15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz soboty.b) wykonania naprawy urządzenia maksymalnym czasie 48 godzin (z zastrzeżeniem punktu 17) SWZ – warunek dodatkowo punktowany oraz zgodnie z punktem 5 Formularza oferty) godzin od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. W przypadku niewykonania naprawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia, urządzenie kserograficzne zastępcze o parametrach nie gorszych od urządzenia naprawianego. Wykonanie naprawy urządzenia musi nastąpić w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego – 7:30-15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz soboty (licząc dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku). 12.12 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

50313000-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77696,64

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77696,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77696,64

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KSERKOP Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008072453

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 21

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-019

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77696,64

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.