eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › "Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego i gazu płynnego - propan techniczny na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce".



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego i gazu płynnego – propan techniczny na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego i gazu płynnego – propan techniczny na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006a9203-8871-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058193/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego i gazu płynnego – propan techniczny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2023/TP/OL.GA/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – Gaz propan wykorzystywany będzie do zasilania kotłów w kuchni szpitalnej: 4 kotły gazowe o poj. 150 litrów, 2 kotły 250 litrów oraz ogrzewania WOZ w Nowoberezowie. Oferowany gaz winien być dostosowany do zasilania w/w kotłów i gwarantować uzyskanie wydajności znamionowej przy eksploatacji.
Szacowana ilość zużycia gazu propan techniczny w okresie 24 miesięcy wyniesie 36 000 litrów. Dostawy zamawiane będą wg potrzeb, telefonicznie lub e-meilem, bezpośrednio do zbiornika gazu o pojemności 6 400 litrów mieszczącego się w SP ZOZ Hajnówkce ul. Doc. Adama Dowgirda 9 i Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Nowoberezowie 82, z wyprzedzeniem do 48 godzin od planowanej daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.5.5.) Wartość części: 79000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Olej opałowy wykorzystywany będzie na potrzeby GOZ w Narwi i Białowieży. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie na koszt i ryzyko sprzedającego do kotłowni położonych w Gminnych Ośrodkach Zdrowia w Białowieży ul. Puszczańska 2 i w Narwi ul. Kościelna 5, poprzedzona zamówieniem telefonicznym lub e-meilem.
Parametry oleju lekkiego opałowego winny wynosić:
a) gęstość w temperaturze 15˚C – nie większa niż 0,860 g/ml
b) wartość opałowa – nie mniejsza niż 42 300 kJ/kg
c) temperatura zapłonu – nie niższa niż 56˚C
d) lepkość kinematyczna w temp. 20˚C – nie większa niż 6,00mm²/s
e) temperatura płynięcia - nie większa niż /-20˚C
f) zawartość siarki – nie większa niż 0,10%
g) zawartość wody – max 200mg/kg
h) zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg
i) pozostałość po spaleniu – nie większa niż 0,01%
Szacowana ilość zużycia oleju lekkiego w okresie 24 miesięcy wyniesie 20500 litrów.
Wykonawca musi wskazać w ofercie nazwę producenta oferowanego oleju opałowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81032,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81032,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81032,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barter S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661388342

7.3.3) Ulica: Legionowa 28

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-281

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81032,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108676,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108676,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108676,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OPAL Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430002524

7.3.3) Ulica: Targowa 84

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108676,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.