eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żerków › Budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Pawłowice oraz modernizacja przepompowni II stopnia w m. Żerków



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Pawłowice oraz modernizacja przepompowni II stopnia w m. Żerków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żerków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Żerków

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627403024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zerkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zerkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Pawłowice oraz modernizacja przepompowni II stopnia w m. Żerków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492e7013-6882-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001877/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja układu pompowego przepompowni wody II stopnia w m. Żerków

1.1.4 Budowa studni głębinowej w m. Pawłowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPR.ZP.271.2.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje wykonanie otworu hydrogeologicznego nr 3 o głębokości około 125 m oraz przeprowadzenie badań hydrogeologicznych w istniejących studniach nr 1 i nr 2 komunalnego ujęcia wód podziemnych z utworów mioceńskich neogenu w miejscowości Pawłowice, gm. Żerków, w celu aktualizacji zasobów eksploatacyjnych ujęcia.
W otworze tym, do eksploatacji projektuje się ujęcie wód podziemnych mioceńskiego poziomu wodonośnego, który powinien tu zalegać w strefie głębokości ~103 - >125 m. Wiercenie projektuje się wykonać metodą okrętno-udarową, na „sucho”, w osłonie czterech kolumn rur studziennych Ø 508, Ø 457, Ø 406 i Ø 355 mm. Warstwę wodonośną projektuje się ująć kolumną filtrową z rur PVC, gwintowanych, Ø 175/195 mm, typ KV, atestowanych do wód pitnych wg normy DIN 4925, z częścią czynną o długości około 15,0 m (filtr oczkowy, z otworami o średnicy ~ 30 mm, owinięty siatką filtracyjną) i rurą nadfiltrową wyprowadzoną do głębokości ok. 78,0 m (filtr gubiony). Podczas filtrowania otworu, wokół kolumny filtrowej należy wykonać obsypkę żwirową
o granulacji odpowiedniej dla ujmowanych warstw wodonośnych. Podczas wykonywania tej czynności należy sukcesywnie podciągać kolumnę rur Ø 355 mm odsłaniając część czynną filtra (rury te podciągnąć do głębokości ~ 95 m ppt.). Po przeprowadzeniu pompowania pomiarowego należy usunąć z otworu kolumnę rur Ø 355, a następnie kolumny rur Ø 457 i Ø 508 mm (kolumna rur Ø 406 pozostaje w otworze -rury studzienne/osłonowe). Podczas wyciągania kolumny Ø 457 i Ø 508 mm przestrzeń zarurową (w przelocie ~60 – 0,3 m ppt.) uzupełniać mleczkiem iłowym, np. wetronitem zgodnie ze schematem przedstawionym w projekcie geologiczno-technicznym otworu. Szczelne zaiłowanie przestrzeni zarurowej (zamknięcie horyzontów wodonośnych) zapobiegnie migracji zanieczyszczeń z powierzchni terenu do projektowanego do ujęcia mioceńskiego poziomu wodonośnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.5.) Wartość części: 337452,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje modernizację pompowni wody II stopnia o parametrach Q=80m3/h
i H=40,0mH2O w miejscowości Żerków przy ul. Jarocińskiej. Przedmiotem opracowania jest modernizacja układu pomp zestawu hydroforowego na stacji SUW Żerków w zakresie wymiany pomp sieciowych i układu sterowania tymi pompami wraz z wymianą kompleksową armatury
hydraulicznej w stacji. Dzięki modernizacji Zamawiający uzyska redukcję zużycia energii elektrycznej oraz redukcję strat wody wykorzystując w ramach modernizacji wysokosprawne pompy z pracą w optymalnym punkcie pracy poprzez optymalizację ciśnienia
w sieci wodociągowej dzięki zastosowaniu inteligentnego układu sterowania pompami opartego na pomiarze ciśnienia w punktach krytycznych na sieci wodociągowej.
Wymagany współczynnik efektywności energetycznej dla układu pomp zestawu hydroforowego dla punktu pracy Q=32m3/h oraz H=37,7m nie może być większy niż 0,21 kWh/m3. W okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty uruchomienia nowego układu pompowego Wykonawca przeprowadzi stosowny jednotygodniowy audyt pompowy
w celu weryfikacji założonych parametrów. Wyniki audytu pompowego zostaną przedstawione Zamawiającemu w formie pisemnego raportu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 223942,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411482,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606757,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411482,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługo Geologiczne i Handlowe Przemysław Kubsik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365554744

7.3.3) Ulica: ul. Gruszkowa 12/18

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411482,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MARKO Sp. z o.o., Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302380055

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 139

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.