Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527091/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00011865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00024450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad budową żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świątniki Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Bruchnalskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Świątniki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-040
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@swiatniki-gorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne,m,403939,2022.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski nad budową żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d55ff54-8771-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032285/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorki nad Budowę żłobka i przedszkola w Świątnikach Górnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.2.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. . Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 t.j. z późn. zm., dalej Prawo budowlana lub p.b.), a w szczególności:
1) Kontrolę zgodności wykonanych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, zgłoszeniem robót, kosztorysem ofertowym oraz zgodnością z umową zawartą z generalnym wykonawcą i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
2) Kontrolę zgodności wykonanych robót ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB).
3) Kontrolę wbudowanych materiałów w zakresie zgodności z projektem technicznym specyfikacji istotnych warunków zamówienia a w szczególności sprawdzanie ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie poprzez ewentualną decyzję o wstrzymaniu robót lub usunięciu wad w określonym terminie,
4) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy,
5) Obecność na budowie przynajmniej raz w tygodniu oraz na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności,
6) Uczestniczenia w pracach komisji dotyczących przedmiotowej inwestycji i naradach koordynacyjnych,
7) Dokonywanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych Zamawiającemu,
8) Prowadzenie rozliczeń finansowych etapów budowy, sprawdzanie obmiarów wykonanych robót oraz rozliczenia całej inwestycji z wykonawcą robót i inwestorem,
9) Informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania zadania oraz występujących trudnościach w realizacji umowy na wykonanie zadania,
2. Wykonawca pełniąc nadzór inwestorski zobowiązany jest do należytej staranności
w okresie realizacji robót.
3.Inspektor nadzoru inwestorskiego zapewnienia w trakcie realizacji inwestycji inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia w różnych specjalnościach, wymaganych przepisami, w tym:
1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przedłużając termin do składania ofert ze względu na potrzebę zmiany treści dokumentów zamówienia, oraz udzielenie wyjaśnień na złożone pytania, nie uczynił tego na platformie „Mini-Portal”. Tym samym nie wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogli to uczynić. Dlatego nie jest możliwe udzielenie zamówienia publicznego bez zagrożenia unieważnienia umowy o zamówienie publiczne.Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z tego względu, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zadania pn: " Rewitalizacja Miasta Tomaszów Lubelski
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
- Przebudowa stadionu piłkarskiego w Kołobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.