eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark › Dostawa kruszyw naturalnych na terenie miasta i gminy Lidzbark

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw naturalnych na terenie miasta i gminy Lidzbark

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05

1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/862565

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw naturalnych na terenie miasta i gminy Lidzbark

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91b783d-98b8-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa kruszyw naturalnych na terenie miasta i gminy Lidzbark

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136481,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, dostawa kruszyw naturalnych tj.:
1. kruszywo wielofrakcyjne żwir w ilości szacunkowej około 356 ton.
2. kruszywo łamane – tłuczeń 0-31 mm w ilości szacunkowej około 1620 ton.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu trwania umowy po uprzednim wskazaniu ilości, miejsca oraz terminu dostawy.
3. Przedmiotowe kruszywo winno spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach.
4. Kruszywo powinno być naturalne, pochodzenia mineralnego, o dobrych parametrach zagęszczania umożliwiających jego zastosowanie do modernizacji dróg.
5. Kruszywo nie powinno być poddawane żadnym obróbkom z wyjątkiem mechanicznej.
6. Kruszywo powinno być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (tj. azbestu, popiołu itp.), tłuczonego gruzu budowlanego, materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (tj. metalu, drutu itp.).
7. Zakres przedmiotu umowy obejmuje ponadto: załadunek, dowóz oraz rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie wskazanym przez Zamawiającego (teren miasta i gminy Lidzbark).
8. Warunki dostaw:
1. Koszty transportu przedmiotu zamówienia w wskazane miejsce na terenie miasta i gminy Lidzbark oraz jego rozładunku samochodem ciężarowym samowyładowczym leżą po stronie Wykonawcy i należy te koszty wkalkulować w cenę ofertową.
2. Zamawiający może zamawiać materiał w partiach.
3. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć odpowiedni rodzaj kruszywa sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności min. 15 ton z napędem 4x4 lub 6x6.
4. Realizacja dostaw zamówionej partii powinna nastąpić w terminie przedstawionym w ofercie licząc od potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zgłoszenia telefonicznego, faksowego lub e-mailowego zapotrzebowania od Zamawiającego ( termin dostawy jest jednym z kryterium oceny ofert).
5. Odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega prawo sprawdzenia zgodności każdej partii dostawy z załączoną do niej dokumentacją.
7. Wykonawca do każdej partii dostarczanego materiału dołączy dowód WZ i dowód wagowy.
8. Wykonawca wystawi fakturę za już dostarczony materiał zgodnie z wystawionymi dowodami WZ, nie częściej jednak niż raz w miesiącu.
9. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych według potrzeb przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207141,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212942,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207141,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŻWIR-POL Kaniecka Halina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761529775

7.3.3) Ulica: Wilczogóra 2

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207141,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.