eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › "Przebudowa drogi Szemielino-Żalęcino" w procedurze zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi Szemielino-Żalęcino” w procedurze zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Dolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 915640129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99ec6924-6e5f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi Szemielino-Żalęcino” w procedurze zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ec6924-6e5f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061457/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 „Przebudowa drogi Szemielino-Żalęcino” w procedurze zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania ,,Podstawowej usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3591618,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi Szemielino - Żalęcino”.
1) Opis ogólny: Realizacja zamówienia przewiduje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi Szemielino-Żalęcino, w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Zakres przebudowy powyższej drogi przedstawiono szczegółowo w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU). Dane ogólne (stan istniejący):
Długość przebudowywanej drogi wynosi 2186,9 m.
- od km 0+000 do km 0+285 nawierzchnia gruntowa umocnioną kruszywem o zmiennej szerokości od 4,7 przez 6,7 do 3,2 m,
- od km 0+285 do km 1+791 nawierzchnia z trylinki o szerokości od 3,0 do 3,1 m z czterema mijankami o całkowitej szerokości od 4,5 do 5,2 m, jezdnia w krawężni-ku,
- od km 1+791 do km 2+018 nawierzchnia z trylinki o szerokości 5,0 m, jezdnia w krawężniku,
- od km 2+018 do km 2+108 nawierzchnia z trylinki o szerokości od 5,0 do 9,5 m, lewy pas wzdłuż firmy szer. 4,5 m z płyt drogowych żelbetowych,
- od km 2+108 do km 2+186,9 nawierzchnia z trylinki o szerokości 5,0 m, jezdnia w krawężniku.
2) Sporządzenie dokumentacji
Przewidziane do realizacji zadanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, wymaga opracowania następującej dokumentacji projektowej :
a) projekt zagospodarowania działki,
b) projekt - budowlany,
c) projekt techniczny,
d) przedmiary, ofertowy,
e) projekt organizacji ruchu na czas robót,
f) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
g) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej oraz formatach: *.dwg, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacie *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku, np. w programie NORMA (format *ath).
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych winno być wykonane z uwzględnieniem wymagań odpowiednimi przepisami dla formy planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania.
Uzyskania opinii właściwego organu w sprawie potrzeby uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1839 z późn. zm.)
h) w razie zaistnienia takiej potrzeby Wykonawca sporządzi kartę informacyjną o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia wymaganą do wniosku o uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.
Kompletne opracowania projektowe muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu.
Wszystkie wymagane materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje, mapy geodezyjne itp. Wykonawca pozyskuje własnym staraniem. W razie potrzeby wystąpi do Zamawiającego o udzielenie stosownych upoważnień. Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego:
a) wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm),
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projek-towej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
c) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
d) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
e) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
f) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
g) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego we-zwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowy powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej:
Roboty należy wykonać na podstawie opracowanego (i posiadającego pozwolenia na budowę) projektu budowy bądź zgłoszenia robót budowlanych ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
Rodzaje robót wstępujących w zamówieniu:
a) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę,
b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym – przebudowa istniejących oraz budowa nowych zjazdów (w razie konieczności), - przebudowa/remont przepustów – według potrzeb,
c) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawni-ków i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót,
d) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
e) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
f) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymoga-mi SST,
g) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, któ-ry ma zwierać:
h) dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową, jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy,
i) SSTWiORB (z dokumentów umowy, ewentualnie uzupełniające lub zamienne),
j) dzienniki budowy (oryginały),
k) książkę obmiarów lub druki obmiaru robót (oryginały),
l) recepty i ustalenia technologiczne,
m) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z SSTWiORB,
n) protokoły robót zanikowych i ulegających zakryciu,
o) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SSTWiORB,
p) opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i wykonanych zgodnie z SSTWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem,
q) protokół odebranych elementów robót i świadectwo płatności końcowej sprawdzo-ne przez Inspektora Nadzoru,korespondencję i inne dokumenty mające istotne zna-czenie dla przebiegu realizacji inwestycji,
r) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy Drogi.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ – Program funkcjonalno - użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4417691,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4580059,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4417691,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: PARZNIEWSKA

7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KOMPLETNA DOKUMENTACJA PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWA - R. KACZMAREK USŁUGI PROJEKTOWO BUDOWLANE


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4417691,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-08 do 2025-05-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.