eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach" - etap V



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” – etap V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” – etap V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af82ffa-5441-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: "Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach" w ramach działania POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000033.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12960727,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1292668,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku komunalnego przy ul. Bohaterów Warszawy 38 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach –część V.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, tj: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach – część V (budynek przy ul. Bohaterów Warszawy 38). W przedmiotowym budynku będzie wykonane docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.18 cm i  współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,038 W/(mK). Ściany zewnętrzne piwnic ocieplone styrodurem o gr. 15 cm i współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,032 W/(mK). Ściany wewnętrzne strychu docieplone wełna mineralną o gr. 12 cm i współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,036 W/(mK). Połacie dachowe ocieplone wełną mineralną o gr. 24 cm i o współczynniku przewodzenia ciepła co najmniej 0,042 W/(mK). Przewiduje się wymianę stolarki okiennej, z zapewnieniem współczynnika przenikania ciepła 0,9 W/(m2K), okna dachowe o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/(m2K) oraz drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/(m2K).
3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU - Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, jednoklatkowym, podpiwniczonym. Obiekt wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z cegły pełnej o grubości ścian zewnętrznych 42, 45, 55 cm. Ściany zewnętrzne od wewnątrz wykończone tynkiem cem.-wap., od strony zewnętrznej tynk. Ściany wewnętrzne murowane z cegieł pełnych i dziurawek na zaprawie cementowo-wapiennej, otynkowane tynkiem cem.-wap. Grubość ścian wynosi 38, 25 i 12 cm. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty papą. Stropy międzypiętrowe drewniane. Strop nad piwnicą stalowo-ceramiczny. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
4. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi oraz wewnętrzną instalacją gazową przy ul. Bohaterów Warszawy 38 w Rydułtowach oraz remontem budynku gospodarczego” dla zadania p.n :„Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach” .
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic,
4) remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem,
5) hydrofobizację powierzchni do wys. 2,4 m wokół budynku,
6) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
7) ocieplenie ścian wewnętrznych strychu,
8) remont schodów zewnętrznych,
9) wymianę obróbek blacharskich parapetów,
10) wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
11) wymianę rynien i rur spustowych,
12) wymianę stolarki okiennej,
13) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,
14) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych,
15) wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej,
16) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu wraz z projektowaną komunikacją dachową,
17) wymianę obróbek blacharskich,
18) remont kominów,
19) wymianę obróbek blacharskich kominów,
20) likwidację naświetli z zamurowaniem otworów w ścianach i zasypanie,
21) remont i wykonanie opaski wokół budynku wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,
22) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,
23) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,
24) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u.,
25) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją,
26) wykonanie instalacji AZART,
27) wymianę instalacji odgromowej,
28) podłączenie kuchenek elektrycznych,
29) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,
30) prace towarzyszące

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44220000-8 - Stolarka budowlana

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 708420,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Ofiar Terroru 49 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach –część V.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2, tj: „Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach – część V (budynek przy ul. Ofiar Terroru 49)  Ściany zewnętrzne nadziemia elewacji tylnej należy ocieplić za pomocą wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK) grub. 16 cm. Ściany zewnętrzne nadziemia elewacji frontowej należy ocieplić od wewnątrz za pomocą mineralnych płyt izolacyjnych o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040 W/(mK) grub. 18 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony płytami z trzciny o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,007 W/(mK) grub. 1 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony wełną mineralną luzem (na stropie poddasza) o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,052 W/(mK) grub. 5 cm. Dach nad klatką schodową ocieplony styropianem (parking) o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK) grub. 10 cm. Dach nad częścią gosp. ocieplony (fasada) styropianem fasadowym o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,031 W/(mK) grub. 20 cm. Dach nad częścią gosp. ocieplony wełna mineralna natryskową o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,034 W/(mK) grub. 22 cm. Dylatacje pomiędzy budynkiem przedmiotowym a budynkami sąsiadującymi w miarę możliwości technicznych należy ocieplić za pomocą wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,035 W/(mK). Grubość wełny min. 5 cm. Dylatację ocieplić układając warstwę izolacyjną na głębokość 100 cm. Na dylatacji zastosować elewacyjny profil dylatacyjny. Przewiduje się wymianę stolarki okiennej, z zapewnieniem współczynnika przenikania ciepła 0,9 W/(m2K) oraz wyłazu dachowego o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/(m2K), a także drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła 1,3 W/(m2K).
3. PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU - Przedmiotowy budynek jest budynkiem murowanym. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej na zaprawie cementowo- wapiennej, wewnętrzne z cegły pełnej i dziurawki, na zaprawie cementowo-wapiennej. Dach główny: jednospadowy, konstrukcja drewniana. Stropodach dobudówki: dach jednospadowy, konstrukcja żelbetowa. Pokrycie dachu z papy. Strop nad piwnicą: stalowo-ceramiczny, strop międzykondygnacyjny i w klatce schodowej: drewniany. Schody do piwnicy: ceglane. Schody z parteru na wyższe kondygnacje –drewniane z drewnianymi stopnicami. Budynek pełni funkcję mieszkalno-usługową. Część usługowa znajduje się w części parteru budynku. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Część mieszkalna znajduje się na piętrze i poddaszu budynku. Niniejszy projekt termomodernizacji budynku wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej nie zmienia sposobu jego użytkowania. Budynek wyposażony jest w: kanalizację sanitarną, instalację wodociągową, instalację elektryczną.
4. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: „Termomodernizacja budynku mieszkalno-usługowego wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej”. Zakres opracowania obejmuje wykonanie prac związanych z dociepleniem przegród zewnętrznych budynku oraz wymianę źródła ogrzewania z kotłów węglowych na centralne ogrzewanie gazowe. Projekt przewiduje termomodernizację budynku mieszkalno-usługowego.
5. Planuje się podłączenie budynku do sieci gazociągowej, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej oraz modernizację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty demontażowe,
3) zagospodarowanie terenu budowy,
4) ustawienie rusztowań ramowych,
5) usunięcie warstwy humusu,
6) wykonanie praz ziemnych,
7) rozbiórkę istniejącego naświetla,
8) wykonanie nawiewu typu „Z” w projektowanej kotłowni o pow. przekroju 200 cm2,
9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych piwnic,
10) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych piwnic na tylnej elewacji do 1m poniżej poziomu terenu,
11) wykonanie opaski żwirowej przy tylnej elewacji,
12) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej przy elewacji frontowej,
13) rozbiórka i demontaż pieca węglowego w piwnicy,
14) miejscowe obniżenie poziomu posadzki w pom. projektowanej kotłowni i wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie,
15) montaż projektowanego kotła gazowego,
16) skucie nadlanej pochylni na posadzce,
17) rozbiórka i demontaż pieców węglowych kaflowych,
18) uzupełnienie brakujących elementów wykończenia w miejscach po rozbiórce pieców,
19) demontaż istniejącej stolarki okiennej,
20) demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej,
21) demontaż wskazanej wewnętrznej stolarki drzwiowej,
22) zamurowanie otworów,
23) skucie części ścian pod projektowaną stolarkę drzwiową,
24) skucie wskazanych w części rysunkowej węgarków pod projektowaną stolarkę okienną,
25) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, i dociepleniem ościeży,
26) docieplenie od wewnątrz ścian zewnętrznych nadziemia elewacji frontowej,
27) wykonanie termoizolacji (metoda lekka mokra) ścian zewnętrznych nadziemia,
28) ocieplenie dylatacji wełną mineralną na głębokość 1 m,
29) docieplenie stropu wiatrołapu wełną mineralną,
30) docieplenie stropodachu dobudówki,
31) docieplenie stropodachu budynku,
32) wymianę balustrady zewnętrznej,
33) montaż barierki ochronnej w oknie na I piętrze na wys. min 85 cm od poziomu posadzki,
34) wymianę/montaż rynien i rur spustowych w dotychczasowych średnicach,
35) wykonanie wymianów pod montaż wyłazu dachowego,
36) wymianę/montaż nowego wyłazu dachowego,
37) wymianę/montaż obróbek blacharskich,
38) renowację elewacji frontowej,
39) uzupełnienie tynków,
40) odtworzenie gzymsu za pomocą kształtki styropianowej,
41) likwidację kuchenek i wymiana na nowe kuchenki elektryczne,
42) montaż projektowanych kuchenek elektrycznych,
43) wymianę wycieraczki zewnętrznej,
44) wykorzystanie przewodów kominowych po paleniskach jako przewody wentylacyjne, wymagane jest mechaniczne czyszczenie oraz renowacja polegająca na wyklejeniu masą naprawczą,
45) przebudowę wylotów przewodów kominowych,
46) montaż projektowanych kominków wentylacyjnych,
47) nadbudowę attyki na wysokość bloczku z betonu komórkowego,
48) malowanie ścian zewnętrznych,
49) modernizację systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. w tym m. in. doposażenie budynku w kotłownię gazową,
50) modernizację wewnętrznej instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie związanym z termomodernizacją,
51) wymianę instalacji odgromowej,
52) wykonanie instalacji AZART (Abonencki Zestaw Anten Radiowo-Telewizyjnych),
53) prace towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

44220000-8 - Stolarka budowlana

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 584247,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848742,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000517,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848742,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6420000837

7.3.3) Ulica: Wysoka 15/17

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848742,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662506,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662506,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662506,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "REMONT-EX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423182419

7.3.3) Ulica: Larysza 11

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zgodnie z oświadczeniem zawartym na formularzu oferty - część robót budowlanych i instalacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662506,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.