Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296581/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Rawickiego na lata 2022 - 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 667113117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcuwrawicz.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Rawickiego na lata 2022 - 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74d09ce-5283-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002509/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Rawickiegona lata 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.3.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383563,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Rawickiego, tj.
1. Dom Pomocy Społecznej w Pakówce, Pakówka 42, 63-940 Bojanowo
2. Dom Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 54, 63-920 Pakosław
3. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Mały Dworek", Łaszczyn 63/2, 63-900 Rawicz
Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [kWh] w okresie 01.01.2022 r. – 31.12.2023 r. wynosi 798 444 kWh.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii elektrycznej, nie będzie skutkować obciążeniem Zamawiającego ani Odbiorców dodatkowymi kosztami.
Faktyczna ilość pobranej przez Odbiorców energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych w punktach poboru energii elektrycznej według cen jednostkowych określonych w ofercie, które będą obowiązywały przez cały okres trwania zawartej umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury (podając NIP podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenie podatku od towarów i usług) dla poszczególnych Odbiorców/Płatników wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ oraz dostarczać wystawione faktury do ich siedziby.
Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną tożsamy będzie z okresem rozliczeniowym stosowanym dla punktów poboru energii elektrycznej Odbiorcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Dla pełnej czytelności wystawianych faktur okresy rozliczeniowe muszą pokrywać się z okresami odczytów dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej.
W wyniku przeprowadzonego postępowania zawarte zostaną oddzielne umowy dla poszczególnych Odbiorców/Płatników.
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, że w przypadku wyboru jego oferty i podpisania umowy, będzie posiadał zawartą umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Odbiorców za pośrednictwem lokalnej sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.
3. W opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia (przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – będzie realizowany identycznie, niezależnie od tego który Wykonawca go wykona), uwzględniono wszystkie koszty cyklu życia – marżę, koszty energii konwencjonalnej, koszty praw majątkowych oraz podatek akcyzowy. Poza ww. kosztami Zamawiający nie przewiduje innych kosztów dostawy energii elektrycznej.
Kod CPV - Dostawy:
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 Elektryczność
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025188,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025188,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025188,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640
7.3.3) Ulica: Górecka 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-201
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025188,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.