eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli „Wieliczka””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli „Wieliczka””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3806fd5-5ca6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317035/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/SIP/121

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na:
1) utrzymaniu porządku i czystości:
a) w budynku szybu Regis,
b) teren wokół budynku szybu Regis,
c) teren w obrębie Tężni solankowej,
d) na terenie Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
e) w budynku Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
f) na innych placach, w tym placach postojowych, alejkach, drogach wewnętrznych, drogach dojazdowych, chodnikach, rampach i schodach, teren zewnętrzny szybu Wilson oraz na innych terenach zielonych,
g) w budynkach w obrębię szybu Daniłowicz:
- w budynku nadszybia szybu Daniłowicza, budynku biurowym szybu Daniłowicz oraz budynku świetlicy Daniłowicz,
- w budynku maszyny wyciągowej szybu Daniłowicz,
- w budynku ochrony przy szybie Daniłowicz (portiernia Daniłowicz),
- w budynku przechowalni bagażu,
- w budynku toalet przy szybie Daniłowicz,
- w budynku DORT, budynku kasy przy szybie Daniłowicz oraz budynku Informacji Turystycznej przy szybie Daniłowicz,
- w pomieszczeniach wynajmowanych przez Zamawiającego w budynku MŻK, za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych przez Bistro „Posolone”,
- cześć korytarza, śluza oraz część głowicy - dojście do przedziału schodowego szybu Paderewskiego,
h) w budynkach administracyjnych Zamawiającego:
- w budynkach administracyjnych Zamawiającego (budynki A, B i C),
- w budynku E - Nowych asortymentów, w zakresie obejmującym części, z których korzystać mogą wszyscy korzystający z budynku,
- w budynku Markowni,
- w budynku Warzelni, w zakresie części biurowej,
- w budynku G – „OSLO” GSTR,
- w budynku I – Młyn Solny, w części obejmującej przewiązkę oraz w budynku J, w części obejmującej parter budynku,
- w budynku nadszybia szybu Kinga,
- w budynku D (bez pomieszczeń stołówki oraz kuchni),
- w budynku Magazynu Głównego, w części obejmującej pomieszczenia biurowe i socjalne,
- w budynku szybu Wilson,
- w budynku technicznym węzła podsadzkowego oraz iniekcyjnego przy szybie Kościuszko,
- w budynku J (budynek nadszybia szybu Wilson),
2) pielęgnacji trawników dywanowych na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., w zakresie:
a) pielęgnacji trawników dywanowych,
b) pielęgnacji krzewów, w tym róż i rabat bylinowych,
c) pielęgnacji powierzchni żwirowych,
3) pielęgnacji trawników parkowych, wraz z krzewami i rabatami, oraz koszeniu łąk na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
4) wykonywaniu przeglądów polegających na konserwacji i czyszczeniu urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymianie filtrów,
5) obsłudze, przeglądach i konserwacji, a także bieżących naprawach i pracach przy usuwaniu awarii instalacji,
6) obsłudze 4 kotłowni gazowych na terenie Kopalni Soli „Wieliczka”,
7) świadczeniu na zlecenia Zamawiającego innych usług określonych w załączniku nr 14 do umowy, w liczbie nieprzekraczającej 900 roboczogodzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90910000-9 - Usługi sprzątania

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4036075,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4036075,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4036075,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli "Wieliczka" Wsparcie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831705025

7.3.3) Ulica: Park Kingi 1

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4036075,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.