eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczyna › Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18A

1.5.2.) Miejscowość: Korczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13/43 540 80

1.5.8.) Numer faksu: 13/43 540 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.korczyna.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6c35e0-5997-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004245/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EPP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wszystkich odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Korczyna wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w workach foliowych o poj. 120l i 60l oznaczonych naklejką z kodem QR oraz pojemnikach o pojemności: 1100l. i 240l. (w przypadku nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielolokalowymi wskazanymi w pkt 4.5.1. specyfikacji) w dniach wywozu określonych w harmonogramie wywozu oraz zagospodarowanie odpadów z wyłączeniem odpadów nieselektywnych (zmieszanych), bioodpadów oraz odpadów zebranych selektywnie tj. wysegregowanych odpadów opakowaniowych i surowców wtórnych: papieru, tektury, szkła tworzyw sztucznych i metalu (kody odpadów: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07).
2. W ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotowym zamówieniem oraz pakietów określonych w pkt 5.4.1 specyfikacji (z uwzględnieniem wykazu właścicieli nieruchomości, którym należy dostarczyć worki brązowe). W przypadku konieczności objęcia w trakcie trwania umowy odbiorem odpadów dodatkowych nieruchomości zamieszkałych Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości, a Wykonawca włączy je do przedmiotu zamówienia.
3. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów odpadów:
- niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
- selektywnie zbieranych odpadów komunalnych tj. tworzywa sztuczne, szkło, metal, papier, odpady opakowaniowe wielomateriałowe - odbierane będą także w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów,
- bioodpadów,
- popiołu i odpadów paleniskowych - odbierane będą także w ramach punktu
selektywnej zbiórki odpadów - kod odpadu 20 01 99,
- odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów,
- odpady elektryczne i elektroniczne odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
- lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – kod odpadu 20 01 21*,
- urządzenia zawierające freony – kod odpadu 20 01 23*,
- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki – kod odpadu 20 01 35*,
– zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 – kod odpadu 20 01 36,
- baterie i akumulatory odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
– baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03, kod odpadu - 20 01 33*,
– baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod odpadu 20 01 34.
- leki odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
- leki cytotoksyczne i cytostatyczne – kod odpadu: 20 01 31*,
- leki inne niż wymienione w 20 01 31 – kod odpadu 20 01 32,
- chemikalia odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
– farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne- kod odpadu 20 01 27*,
- farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27- kod odpadu 20 01 28,
- środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) – kod odpadu 20 01 19*,
- środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 – kod odpadu 20 01 80,
– opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) – kod odpadu 15 01 10*,
- detergenty zawierające substancje niebezpieczne – kod odpadu 20 01 29*,
- detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 – kod odpadu 20 01 30,
- zużyte opony o szerokości zewnętrznej do 400 mm - kod odpadu 16 01 03 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów,
- tekstylia odbierane będą w ramach punktów selektywnej zbiórki odpadów:
- opakowania z tekstyliów - kod odpadu 15 01 09,
- tekstylia - kod odpadu 20 01 11,
- odzież – kod odpadu 20 01 10.
- odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego, odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów
– odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - kod odpadu 17 01 01,
– gruz ceglany – kod odpadu 17 01 02,
- odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia – kod odpadu 17 01 03,
- usunięte tynki, tapety, okleiny itp.- kod odpadu 17 01 80
- materiały konstrukcyjne zawierające gips – kod odpadu 17 08 02,
- materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- kod odpadu 17 06 04 (np. styropian, ondulina),
- szyby okienne i drzwiowe – kod odpadu 17 02 02.
- oleje i tłuszcze: odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów:
- oleje i tłuszcze jadalne – kod odpadu 20 01 25,
- oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 29 – kod odpadu 20 01 26*,
- odpady komunalne niebezpieczne,
- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitorowania poziomu substancji we krwi w szczególności igieł, strzykawek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1818325,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1818325,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1818325,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180371426

7.3.3) Ulica: ul. Fredry 1

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1818325,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.