eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. M. J. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.trzebnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d032722-5ce0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003951/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na terenie miasta i Gminy Trzebnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314848/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2933243,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Całoroczne utrzymanie parków i terenów zielonych, polegające na
a) Utrzymaniu trawników:
• koszeniu trawników (minimalna wysokość trawy nie może wynosić mniej niż 3 cm, natomiast maksymalna nie może przekraczać 10 cm),
• nawożeniu ich raz w roku w okresie wiosennym nawozem wieloskładnikowym (hydro kompleks) w ilości 5 kg na 100 m2,
• dokonywaniu wsiewek (tzn. uzupełnień) trawy na trawnikach, grabieniu skoszonej trawy wraz z Wywozem odpadów na składowisko,
• grabieniu liści w okresie jesiennym wraz z Wywozem odpadów na składowisko odpadów.
b) Pielęgnacji żywopłotów.
c) Zamiataniu alejek i schodów.
d) Wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach, krzewach i innych stałych nasadzeniach w tym ogławianie, prześwietlanie koron drzew, usuwanie odrostów drzew.
e) Nasadzeniu drzew i krzewów i innych roślin wieloletnich zakupionych przez Gminę.
f) Utrzymaniu i bieżącej naprawie urządzeń małej architektury oraz dokonywaniu drobnych napraw alejek i obrzeży trawnikowych.
g) Dokonywaniu 1 raz w tygodniu monitoringu eksploatacyjnego urządzeń na placach zabaw.
h) Dokonywanie 2 razy w roku wymiany piasku w piaskownicach na placach zabaw.
i) Zakupie, nasadzeniu, podlewaniu i pieleniu kwiatów sezonowych na rabatach (za zakup kwiatów płaci Gmina).
j) opróżnieniu koszy parkowych, koszy na psie odchody, obejmującym systematyczne uzupełnianie torebek w dystrybutorach oraz załadunek i wywóz nieczystości na wysypisko.
k) Codziennym zbieraniu odpadków wraz z Wywozem odpadów na składowisko oraz wykonywaniu innych zabiegów niezbędnych do uzyskania zamierzonego efektu końcowego.
2) Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych na terenie miasta Trzebnica polegającym na:
a) odśnieżaniu usuwaniu oblodzeni z chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych bez względu na rodzaj nawierzchni oraz używanego sprzętu.
b) Posypywaniu śliskich nawierzchni chodników, parkingów, schodów i alejek parkowych bez względu na rodzaj nawierzchni oraz używanego sprzętu.
c) Zabezpieczeniu niezbędnego sprzętu, materiałów i narzędzi do prowadzenia akcji zima (za zakup materiałów płaci Gmina).
d) Prowadzeniu akcji zimowej całodobowo.
3) Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Trzebnica, polegające na:
a) Mechanicznym sprzątaniu ulic, na szerokości 1 m od krawężnika po obu stronach jezdni, bez względu na rodzaj używanego sprzętu wraz z Wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem.
b) Ręcznym sprzątaniu jezdni przy krawężnikach, chodnikach, placach, parkingach i schodach bez
względu na rodzaj nawierzchni wraz z Wywozem nieczystości, w czasie do 24h od momentu posprzątania na składowisko odpadów i składowaniem.
c) opróżnianiu koszy i kontenerów z nieczystości wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem.
d) Dekoracji miast - flagowaniu, średnio w ilości 250 flag z rozdekorowaniem po święcie oraz praniem i prasowaniem flag (flagi zapewnia Gmina).
e) Przygotowaniu pomników do lokalnych uroczystości, myciu płyt pomnikowych, ustawieniu i paleniu zniczy, flagowaniu pomników i rozdekorowaniu po święcie (flagi, znicze i stojaki zapewnia Spółka).
f) oczyszczaniu słupów i tablic ogłoszeniowych poprzez:
• systematyczne utrzymanie czystości wokół słupów i tablic,
• 1 raz w tygodniu w każdy poniedziałek zrywanie nieaktualnych, nieczytelnych oraz zniszczonych ogłoszeń itp., a w razie potrzeby ich podklejenie,
• 1 raz na kwartał całkowite oczyszczenie słupów i tablic z resztek plakatów i kleju, w miarę potrzeby (co najmniej 1 raz w roku) dokonanie bieżącej naprawy i konserwacji obejmującej umycie słupów z tworzywa sztucznego, dokonanie napraw i impregnacji tablic wraz z Wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem,
• sprzątaniu Wiat przystankowych (mycie wiat i ich sprzątanie, zamiatanie we wnętrzu, zbieranie nieczystości wokół nich w promieniu 5 m oraz w miarę potrzeby wykoszenie chwastów i trawy) wraz z Wywozem nieczystości na składowisko odpadów i składowaniem.
3.2. Harmonogram rzeczowy realizacji powierzonych do wykonania czynności, zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy i stanowić będzie załącznik do umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA – ERGO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151788769

7.3.3) Ulica: ul. Milicka 23

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3110400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.