Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wo_zp@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-953eb827-51c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003750/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zintegrowany System Informatyczny - OTAGO (system OTAGO) został zakupiony w 2005 roku od Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Asseco Data Systems S.A. jako następca prawny (w drodze tzw. sukcesji generalnej) Zakładu Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o. jest posiadaczem praw autorskich, w tym majątkowych. Asseco Data Systems S.A. jest jedynym podmiotem mającym dostęp do źródeł oprogramowania (kodów źródłowych), nie wyraża zgody na powierzenie innemu podmiotowi modyfikacji systemu OTAGO, a co za tym idzie tylko Asseco Data Systems S.A. może wykonać przedmiot zamówienia, a w szczególności dokonywać zmian w oprogramowaniu z czym wiążę się wykonywanie przedmiotu zamówienia. System OTAGO jest systemem zintegrowanym, obejmującym obecnie 25 powiązanych ze sobą programów (w tym modułów i podsystemów) wdrożonych u Zamawiającego.
Ciąg dalszy uzasadnienia w pkt „Informacje dodatkowe” niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.2711.0003.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji 25 programów (w tym modułów i podsystemów) wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO w roku 2022.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) lub konsultacji konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO;
b) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego;
c) aktualizację programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO wynikającą ze zmiany przepisów prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym;
d) wykonanie i przesyłanie kolejnych wydań programów wchodzących w skład Zintegrowanego Systemu Informatycznego – OTAGO i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora;
e) serwis struktur bazy Zintegrowanego Systemu OTAGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404410,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404410,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404410,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404410,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Tłumaczenie symultaniczne realizowane podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.