Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314518/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W USTRONIU MORSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320904509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943515095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gosir@ustronie-morskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gosir-ustronie-morskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gosir.bipy.parseta.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9a3dd6-5cd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016730/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOSiR.RŚ.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2 etapach:
Etap I – dokumentacja techniczna hali namiotowej,
Etap II – obejmuje budowę hali namiotowej o minimalnych wymiarach 10,0 m x 20,0 m
1. Termin wykonania przedmiotu umowy:
1.1. Etap I: 30 dni od dnia podpisania umowy,
1.2. Etap II: 50 dni od dnia przekazania Wykonawcy pozwolenia na budowę bądź braku sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę odpowiedniemu organowi w zakresie etapu II.
2. Za termin wykonania etapu I przyjmuje się dzień protokolarnego przekazania dokumentacji technicznej Zamawiającemu zatwierdzonej wcześniej przez Zamawiającego. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej – 5 egzemplarzy oraz elektronicznej (rysunki należy przekazać w formacie pdf oraz dwg, dokumenty w formacie pdf oraz edytowalnym – doc. lub xls).
3. Za termin wykonania etapu II przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem niezbędnej dokumentacji odbiorowej.
II. Zakres rzeczowy zamówienia
Przedmiotem opracowania jest sporządzenie dokumentacji technicznej, którą Wykonawca przekaże do adaptacji Zamawiającemu i wykonanie sportowej hali namiotowej o konstrukcji metalowej i wymiarach 10x20 m. Projektowana hala ma służyć do uprawiania różnego rodzaju aktywności sportowej. Łączna minimalna powierzchnia zabudowy hali: 200,0 m2
W ramach zadania należy wykonać dokumentacje techniczną i przekazać Zamawiającemu do adaptacji i wykonać następujące roboty:
a) Budowa hali sportowej namiotowej
Charakterystyczne parametry:
- wymiary hali: minimum 10,0 x 20,0m
- powierzchnia zabudowy: minimum 200,0m2
- wysokość ściany bocznej: minimum 3,0m
- dach dwuspadowy o kącie nachylenia dostosowanym do warunków atmosferycznych panujących w miejscu planowanej inwestycji
Właściwości funkcjonalno-użytkowe:
- Konstrukcja hali: konstrukcja aluminiowa lub stalowa ocynkowana ogniowo na odpowiednio dobranych fundamentach. Wymagana jest konstrukcja spełniająca wymagania obowiązujących norm obciążenia śniegiem i wiatrem dla rejonu posadowienia hali.
- Pokrycie ścian (wraz z trójkątami szczytowymi): płyta warstwowa PIR o grubości minimum 6,0cm w dwóch kolorach ze standardowej palety RAL.
- Pokrycie dachu: podwójna powłoka PCV o gramaturze minimum 650 g/m2 z wypełnieniem powietrznym, wodoszczelne, o zwiększonej odporności na promieniowanie UV, odbarwienia i zabrudzenia; materiał powinien się cechować wysokim wskaźnikiem reakcji na ogień – minimum B-S2,d0 według PN-EN 13501.
Wymagane dodatkowe elementy:
- brama segmentowa manualna w ścianie szczytowej o wymiarach min. 3,0x3,0m wraz z drzwiami wejściowymi o wymiarach min. 1,0x2,0m; dopuszcza się zastosowanie bramy automatycznej;
- drzwi ewakuacyjne o wymiarach min. 1,0x2,0m;
- okna uchylne o wymiarach min. 1,0x2,0m – 8 szt., montowane po 4 szt. w każdej ze ścian bocznych; montaż okien wykonać należy jedynie w pierwszej połowie hali namiotowej (od strony ściany szczytowej na której wykonana będzie brama);
- orynnowanie z obu stron hali, ze spadkiem rynny w jednym kierunku.
Schemat hali przedstawiono na rysunkach stanowiących załączniki do PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Tech Sp. z o.o. S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692523093
7.3.3) Ulica: Połczyńska 61 A
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-811
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4TECH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
4TECH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI USTRONIE MORSKIE
więcej: przetargi USTRONIE MORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.