eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustronie Morskie › Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W USTRONIU MORSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320904509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 3

1.5.2.) Miejscowość: Ustronie Morskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943515095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gosir@ustronie-morskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gosir-ustronie-morskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gosir.bipy.parseta.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9a3dd6-5cd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016730/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sportowej hali namiotowej w miejscowości Ustronie Morskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314518/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOSiR.RŚ.271.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2 etapach:
Etap I – dokumentacja techniczna hali namiotowej,
Etap II – obejmuje budowę hali namiotowej o minimalnych wymiarach 10,0 m x 20,0 m

1. Termin wykonania przedmiotu umowy:
1.1. Etap I: 30 dni od dnia podpisania umowy,
1.2. Etap II: 50 dni od dnia przekazania Wykonawcy pozwolenia na budowę bądź braku sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę odpowiedniemu organowi w zakresie etapu II.
2. Za termin wykonania etapu I przyjmuje się dzień protokolarnego przekazania dokumentacji technicznej Zamawiającemu zatwierdzonej wcześniej przez Zamawiającego. Wszystkie opracowania projektowe należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej – 5 egzemplarzy oraz elektronicznej (rysunki należy przekazać w formacie pdf oraz dwg, dokumenty w formacie pdf oraz edytowalnym – doc. lub xls).
3. Za termin wykonania etapu II przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru przedmiotu umowy wraz z przekazaniem niezbędnej dokumentacji odbiorowej.

II. Zakres rzeczowy zamówienia
Przedmiotem opracowania jest sporządzenie dokumentacji technicznej, którą Wykonawca przekaże do adaptacji Zamawiającemu i wykonanie sportowej hali namiotowej o konstrukcji metalowej i wymiarach 10x20 m. Projektowana hala ma służyć do uprawiania różnego rodzaju aktywności sportowej. Łączna minimalna powierzchnia zabudowy hali: 200,0 m2

W ramach zadania należy wykonać dokumentacje techniczną i przekazać Zamawiającemu do adaptacji i wykonać następujące roboty:

a) Budowa hali sportowej namiotowej

Charakterystyczne parametry:
- wymiary hali: minimum 10,0 x 20,0m
- powierzchnia zabudowy: minimum 200,0m2
- wysokość ściany bocznej: minimum 3,0m
- dach dwuspadowy o kącie nachylenia dostosowanym do warunków atmosferycznych panujących w miejscu planowanej inwestycji

Właściwości funkcjonalno-użytkowe:
- Konstrukcja hali: konstrukcja aluminiowa lub stalowa ocynkowana ogniowo na odpowiednio dobranych fundamentach. Wymagana jest konstrukcja spełniająca wymagania obowiązujących norm obciążenia śniegiem i wiatrem dla rejonu posadowienia hali.
- Pokrycie ścian (wraz z trójkątami szczytowymi): płyta warstwowa PIR o grubości minimum 6,0cm w dwóch kolorach ze standardowej palety RAL.
- Pokrycie dachu: podwójna powłoka PCV o gramaturze minimum 650 g/m2 z wypełnieniem powietrznym, wodoszczelne, o zwiększonej odporności na promieniowanie UV, odbarwienia i zabrudzenia; materiał powinien się cechować wysokim wskaźnikiem reakcji na ogień – minimum B-S2,d0 według PN-EN 13501.

Wymagane dodatkowe elementy:
- brama segmentowa manualna w ścianie szczytowej o wymiarach min. 3,0x3,0m wraz z drzwiami wejściowymi o wymiarach min. 1,0x2,0m; dopuszcza się zastosowanie bramy automatycznej;
- drzwi ewakuacyjne o wymiarach min. 1,0x2,0m;
- okna uchylne o wymiarach min. 1,0x2,0m – 8 szt., montowane po 4 szt. w każdej ze ścian bocznych; montaż okien wykonać należy jedynie w pierwszej połowie hali namiotowej (od strony ściany szczytowej na której wykonana będzie brama);
- orynnowanie z obu stron hali, ze spadkiem rynny w jednym kierunku.

Schemat hali przedstawiono na rysunkach stanowiących załączniki do PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Tech Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692523093

7.3.3) Ulica: Połczyńska 61 A

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-811

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.