eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANTAR, GMINA STEGNA



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANTAR, GMINA STEGNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "MIERZEJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220534702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 247 84 63

1.5.8.) Numer faksu: +48 55 2476446

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkmierzeja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pkmierzeja.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pkmierzeja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JANTAR, GMINA STEGNA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f2683f-4ea9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00115658/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przepompowni ścieków, sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do działek oraz zmiana funkcji dwóch studni podciśnieniowych na przelotowe - grawitacyjne w miejscowości Jantar

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak: 4/P/RB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jantar.
Roboty budowlane będą prowadzone w miejscowości Jantar. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami i przepompownią ścieków oraz zamiana funkcji dwóch studni podciśnieniowych w miejscowości Jantar, Gmina Stegna”. Zadanie będzie finansowane ze środków własnych. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji tłocznej, 1 przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu przepompowni, przyłączy kanalizacyjnych a także linii zasilających dla przepompowni w miejscowości Jantar w gminie Stegna. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej jest realizowana w 5 etapach technologicznych. Przedmiotem planowanego postępowania na roboty jest fragment kanalizacji na działkach 441/6, 471, 472, 441/7, 436, 434/1 obr. Jantar:
1. budowa kolektorów tłocznych: ok 42 m z rur PE 110
2. budowa kolektorów grawitacyjnych: 131m z rur PCV 160, 572 m z rur PCV 200 oraz 5,1 m z rur PCV 250.
3. budowa 1 przepompowni ścieków PS (pompa Q= 17,10 l/s, H=37,29 m Pnom=17 kW, zbiornik: Dw=2000 mm, H=4,60m), wraz z pełną infrastrukturą w tym z placami, ogrodzeniem oświetleniem, system komunikacji radiowej opartym na radiomodemach.
4. w istniejących studniach S18 i S28 należy zdemontować wyposażenie instalacji podciśnieniowej i przekazać urządzenia eksploatatorowi sieci. Należy zdemontować istniejące zbiorniki i posadowić nowe studnie oraz odciąć odpływ w kierunku kan. podciśnieniowej Ø 110 i Ø 160 PVC.
5. budowa przyłączy do granicy działek.
6. odtworzenie istniejących nawierzchni na wszystkich terenach utwardzonych (ok. 1388 m2) w technologii opisanej w dokumentacji projektowej.

Dla niniejszego przedsięwzięcia uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr 328/2019
z dnia 30. 09. 2019r. wydaną przez Starostę Nowodworskiego.

Otwarte wykopy oznakować i prawidłowo zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP. Roboty ziemne w miejscach uzbrojenia terenu i w pasie drogowym należy wykonać ręcznie w porozumieniu i pod nadzorem gestorów istniejącego uzbrojenia oraz zarządcy dróg. Otwarte wykopy oznakować i prawidłowo zabezpieczyć zgodnie z przepisami BHP. Pozostałe dane techniczne oraz warunki realizacji inwestycji wykonać wg projektu budowlanego, wykonawczego i Specyfikacji technicznych oraz aktualnych i miejscowych przepisów.
Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowana będzie głównie w pasie drogowym w drogach gminnych. Przed realizacją inwestycji należy zapoznać się szczegółowo z wydanymi warunkami technicznymi, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami. Należy zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego.

W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja robót wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi. Do zadań wykonawcy należy opracowanie i złożenie w imieniu Inwestora dokumentacji, która będzie niezbędna do rozszerzenia pozwolenia radiowego w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (dotyczy przepompowni w Jantarze).
Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie prób oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania Robót, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
Obowiązkiem wykonawcy jest także wykonanie robót odtworzeniowych obejmujących w szczególności: uporządkowanie terenu, odtworzenie dróg dojazdowych oraz placów, chodników, terenów zielonych naruszonych w wyniku realizacji robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Robót w sposób, który umożliwi bezpieczny ruch pieszych i pojazdów w trakcie robót (objazdy, mijanki, przejścia, itp.), zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu przez zarządcę drogi. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad w Robotach.

Szczegółowy zakres Robót w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej, przepompowni i przyłączy do granicy opisano w dokumentacji projektowej autorstwa: Hydro-Term Biuro projektowo Inwestycyjne w Malborku,.
Opracowanie projektowe dla tego zadania składa się z następujących części:
1. Projekt branży sanitarnej
2. Projekt branży drogowej
3. Projekt branży elektrycznej
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
5. Przedmiar robót
6. Dokumentacja geotechniczna
7. Uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne
Należy wykonać wszystkie roboty opisane w w/w dokumentacji oraz roboty niezbędne do prawidłowego działania wykonanych sieci i przepompowni i studni.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi i pozostałymi dokumentami SWZ, a także ze wszelkimi odpowiednimi ustawami, w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawa Prawo wodne, ustawa o odpadach, ustawa o badaniach i certyfikacji i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
Zamawiający przekazuje do celów pomocniczych przedmiary robót. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę, jako dokument opisujący wszystkie roboty budowlane. Przedmiary obejmują tylko podstawowe roboty budowlane. Wykonawca winien na podstawie dokumentacji projektowej ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarach robót nie mogą być traktowane jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności, co do zakresu przedmiotu zamówienia, wartości i sposobu rozliczenia oraz cen jednostkowych robót pomiędzy specyfikacjami technicznymi a SWZ, zastosowanie mają wyłącznie zapisy niniejszej SWZ.
Gdziekolwiek w dokumentacji projektowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w dokumentacji projektowej nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez nadzór inwestorski. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone nadzorowi inwestorskiemu do zatwierdzenia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, przyjmuje się, że nie są wiążące, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Równoważność to zastosowanie materiałów, maszyn urządzeń i rozwiązań technicznych lub technologicznych gwarantujących uzyskanie parametrów technicznych materiałowych, wydajnościowych i eksploatacyjnych równych lub lepszych od założonych w dokumentacji.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1271451,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1710930,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1271451,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEKTRO-CAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930106190

7.3.3) Ulica: Zajączkowo 28 a

7.3.4) Miejscowość: Zajączowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-111

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1271451,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.