eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.przytoczna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077dfded-adfe-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015218/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180349,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz przeniesienie własności mikrobusa 9-cio osobowego dla osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Przytoczna. Przedmiot umowy jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach obszaru D programu pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III”.

Samochód powinien spełniać następujące minimalne warunki:
SPECYFIKACJA TECHNICZNA SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO:
• Oryginalne kombi 9 osobowe
• Rozstaw osi: min. 3400 mm i długości min. 4900 mm
• Silnik: min 1900 cm3 wysokoprężny, turbodoładowany, i mocy min 110 KM
• Fabrycznie nowy, rok produkcji 2023 lub późniejszy
• Lakier: metalizowany,
• Homologacja auta bazowego – 9 osobowe,
• Samochód spełniający normy emisji spalin Euro 6 na podstawie świadectwa homologacji pojazdu
• Okres gwarancji (w tym mechanicznej i lakierniczej) 24 miesiące
• Okres rękojmi: 24 miesiące

WYPOSAŻENIE WYMAGANE:
• Immobiliser,
• niezależne ogrzewanie postojowe (Webasto),
• radioodtwarzacz fabryczny FM/RDS/MP3 wraz z zestawem głośnomówiącym,
• centralny zamek z pilotem,
• fabryczny autoalarm,
• wspomaganie układu kierowniczego,
• układ hamulcowy z ABS,
• układ ASR lub równoważny,
• układ ESP lub równoważny,
• napęd na koła przednie,
• lusterka boczne sterowane, ogrzewane elektrycznie
• skrzynia biegów 6- biegowa (5+wsteczny) mechaniczna lub automatyczna
• klimatyzacja z przodu i z tyłu,
• poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, pasy bezpieczeństwa z napinaczami,
• zagłówki z regulacją wysokości,
• gumowe dywaniki dedykowane do danego modelu pojazdu,
• regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach,
• całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne,
• elektrycznie sterowane boczne przednie szyby,
• przesuwne prawe drzwi boczne przestrzeni pasażerskiej,
• tylne drzwi całe lub dzielone z szybą ogrzewaną wycieraczką i spryskiwaczem,
• nagrzewnica tylnej części przedziału pasażerskiego,
• uchwyty wejściowe ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu,
• rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach przestrzeni pasażerskiej lub dopuszczalne przyciemnione szyby,
• fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia i z podłokietnikiem,
• wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń,
• składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń,
• wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe,
• światła do jazdy dziennej włączane automatycznie,
• czujnik parkowania tył,
• trzecie światło stop,
• komplet opon zimowych na felgach stalowych z kołpakami – 4 szt.,
• komplet opon letnich na felgach ze stopów lekkich– 4 szt.,
• gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, pełnowymiarowe koło zapasowe.

2. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za dostawę przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, bez wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) oraz uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku oraz musi być wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Musi posiadać homologację pojazdu lub inny dokument zgodny z przepisami prawa o ruchu drogowym dopuszczający przewóz osób, kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim.
4. Wskazane powyżej parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi. Wykonawca może zaproponować samochód o takich samych parametrach
lub wyższych. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji przetargowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.
6. Dokumenty zamówienia będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa:
1) Umowa
2) Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem do niego
3) Niniejsza SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.