eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148

1.5.2.) Miejscowość: Żukowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zukowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4e8769-8485-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036738/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa dróg gminnych w m. Wiekowice - dz. nr 484, 435/1,485/1 obręb Dobrzejowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RiD.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 631912,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących dróg gminnych w m. Wiekowice, gmina Żukowice – (dz. nr 484, 435/1, 485/1 obręb Dobrzejowice) o łącznej dł. 413,05 mb wraz z remontem istniejących zjazdów oraz obustronnymi poboczami z podziałem na dwa etapy:
Etap I ( dz. nr 484, 435/1 obręb Dobrzejowice):
- jezdni o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z AC 11S lepiszcze 50/70 gr. 5 cm; warstwa wiążąca AC 16W lepiszcze 50/70 gr. 7 cm; mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 (C90/3), stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; warstwa piasku stabilizowanego cementem C1, 5/2 MPa gr. 15 cm na długości ok. 139 mb;
- jezdni o następującej konstrukcji: warstwa z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 (C90/3), stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; warstwa piasku stabilizowanego cementem C1,5/2 MPa gr. 15 cm na długości ok. 93 mb;
- zjazdów o konstrukcji: warstwa ścieralna z AC 11S lepiszcze 50/70, gr. 5 cm; warstwa wiążąca z AC 16W lepiszcze 50/70, gr. 7 cm, mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 (C90/3) stabilizowane mechanicznie gr. 20 cm; warstwa piasku stabilizowanego cementem C1, 5/2 MPa gr. 15 cm;
- poboczy o konstrukcji: mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15 cm, szer. 0,50 m.
- tereny zielone: humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm.
Etap II (dz. nr 485/1 obręb Dobrzejowice):
- jezdni o następującej konstrukcji: kostka betonowa gr 8 cm; podsypka z miału kamiennego gr. 4 cm; mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 (C90/3), stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; warstwa piasku stabilizowanego cementem C1, 5/2 MPa gr. 15 cm na długości ok. 181 mb;
- zjazdów o konstrukcji: kostka betonowa gr. 8cm; podsypka z miału kamiennego gr. 4 cm; mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 (C90/3), stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm; warstwa piasku stabilizowanego cementem C1, 5/2 MPa gr. 15
- poboczy z kruszywa o konstrukcji: mieszanka z kruszywa naturalnego łamanego kamiennego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 15 cm, szer. 0,50 m.
- poboczy gruntowych: humusowanie i obsianie trawą o gr. 10 cm, warstwa pospółki 0/8 mm;
- tereny zielone: humusowanie i obsianie trawą gr. 10 cm.
Odwodnienie będzie realizowane poprzez istniejące pochylenia poprzeczne i podłużne zgodne z obowiązującymi przepisami, nawiązujące do stanu istniejącego, sprowadzając wody opadowe na tereny zielone lub do istniejących rowów, które należy oczyścić i wyprofilować, w tym należy uwzględnić remont istniejących elementów odwodnieniowych.
Uwaga: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem wykonawczym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót.
c. Po zakończeniu każdej inwestycji (drogi) Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, chodnika, posesji przyległych. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac do zapoznania się z aktualnym przebiegiem istniejącego uzbrojenia u ich właścicieli oraz zgłoszenia rozpoczęcia prac i uzgodnienia ew. zabezpieczenia m.in. sieć światłowodowa, telekomunikacyjna, energetyczna, gazociągowa, wodociągowa oraz kanalizacyjna. Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz przedłoży po zakończeniu robót mapę powykonawczą (inwentaryzację).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716463,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 951335,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716463,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 390768960

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716463,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2024-06-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.