eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w miejscowościach Majdan Kozic Górnych, Siedliszczki, Piaski



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040358 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w miejscowościach Majdan Kozic Górnych, Siedliszczki, Piaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Piaskach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 77

1.5.2.) Miejscowość: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpiaski.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w miejscowościach Majdan Kozic Górnych, Siedliszczki, Piaski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ddbbc5-8630-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003732/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 60 osób) w 3 świetlicach środowiskowych w ramach projektu „ŚWIETLICE ŚRODOWISKOWE W GMINIE PIASKI”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018141/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.06.2021.KŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79258,2 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 20 osób) w świetlicy środowiskowej zlokalizowanej w remizie OSP w Majdanie Kozic Górnych. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 60 osób we wszystkich częściach zamówienia) w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w remizie OSP w Majdanie Kozic Górnych, świetlicy wiejskiej w Siedliszczkach i Miejskim Centrum Kultury w Piaskach wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu, w ramach projektu „ŚWIETLICE ŚRODOWISKOWE W GMINIE PIASKI” realizowanego przez Gminę Piaski w partnerstwie z Fundacją Współpracy i Rozwoju INCEPTUM, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę 20 zestawów posiłków dla każdej części zamówienia wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu (łącznie 60 zestawów we wszystkich częściach zamówienia), składających się z: 1) kanapki z pieczywa mieszanego o gramaturze 80-90g, (w tym min. 40% pieczywa ciemnego) z masłem o zawartości tłuszczu min. 82% (20g) oraz dodatkami (do wyboru):a. wędlina o zawartości mięsa min 80% i gramaturze 50g;b. ser żółty 50g;c. ser biały półtłusty (40-50g);d. pasty kanapkowe 70g;Ser żółty lub biały nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Do kanapki należy dodać min. 60g warzyw sezonowych (rzodkiewka, pomidor, ogórek lub inne). 2) do każdego zestawu należy dodać: 100g owoców (różnicowane w zależności od sezonu) lub jogurt owocowy o gramaturze 150g oraz naturalną wodę mineralną niegazowaną o pojemności 0,5 litra lub sok w kartoniku o pojemności 200 ml.3) w gestii Wykonawcy jest dostarczenie posiłków osobno zapakowanych dla każdego uczestnika,4) posiłki powinny spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej,5) dostawa posiłków do świetlicy odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt. Przygotowanie i transport musi odbywać się w warunkach zgodnych z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi, pojazdem dopuszczonym do transportu posiłków przez SANEPID.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 26419,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 20 osób) w świetlicy środowiskowej zlokalizowanej w remizie OSP w Siedliszczkach.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 60 osób we wszystkich częściach zamówienia) w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w remizie OSP w Majdanie Kozic Górnych, świetlicy wiejskiej w Siedliszczkach i Miejskim Centrum Kultury w Piaskach wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu, w ramach projektu „ŚWIETLICE ŚRODOWISKOWE W GMINIE PIASKI” realizowanego przez Gminę Piaski w partnerstwie z Fundacją Współpracy i Rozwoju INCEPTUM, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę 20 zestawów posiłków dla każdej części zamówienia wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu (łącznie 60 zestawów we wszystkich częściach zamówienia), składających się z: 1) kanapki z pieczywa mieszanego o gramaturze 80-90g, (w tym min. 40% pieczywa ciemnego) z masłem o zawartości tłuszczu min. 82% (20g) oraz dodatkami (do wyboru):a. wędlina o zawartości mięsa min 80% i gramaturze 50g;b. ser żółty 50g;c. ser biały półtłusty (40-50g);d. pasty kanapkowe 70g;Ser żółty lub biały nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Do kanapki należy dodać min. 60g warzyw sezonowych (rzodkiewka, pomidor, ogórek lub inne). 2) do każdego zestawu należy dodać: 100g owoców (różnicowane w zależności od sezonu) lub jogurt owocowy o gramaturze 150g oraz naturalną wodę mineralną niegazowaną o pojemności 0,5 litra lub sok w kartoniku o pojemności 200 ml.3) w gestii Wykonawcy jest dostarczenie posiłków osobno zapakowanych dla każdego uczestnika,4) posiłki powinny spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej,5) dostawa posiłków do świetlicy odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt. Przygotowanie i transport musi odbywać się w warunkach zgodnych z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi, pojazdem dopuszczonym do transportu posiłków przez SANEPID.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 26719,4 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 20 osób) w świetlicy środowiskowej zlokalizowanej w Miejskim Centrum Kultury w Piaskach.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie posiłku uczestnikom zajęć (łącznie 60 osób we wszystkich częściach zamówienia) w świetlicach środowiskowych zlokalizowanych w remizie OSP w Majdanie Kozic Górnych, świetlicy wiejskiej w Siedliszczkach i Miejskim Centrum Kultury w Piaskach wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu, w ramach projektu „ŚWIETLICE ŚRODOWISKOWE W GMINIE PIASKI” realizowanego przez Gminę Piaski w partnerstwie z Fundacją Współpracy i Rozwoju INCEPTUM, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę 20 zestawów posiłków dla każdej części zamówienia wraz z dostawą przez 5 dni w tygodniu (łącznie 60 zestawów we wszystkich częściach zamówienia), składających się z: 1) kanapki z pieczywa mieszanego o gramaturze 80-90g, (w tym min. 40% pieczywa ciemnego) z masłem o zawartości tłuszczu min. 82% (20g) oraz dodatkami (do wyboru):a. wędlina o zawartości mięsa min 80% i gramaturze 50g;b. ser żółty 50g;c. ser biały półtłusty (40-50g);d. pasty kanapkowe 70g;Ser żółty lub biały nie częściej niż 1 raz w tygodniu. Do kanapki należy dodać min. 60g warzyw sezonowych (rzodkiewka, pomidor, ogórek lub inne). 2) do każdego zestawu należy dodać: 100g owoców (różnicowane w zależności od sezonu) lub jogurt owocowy o gramaturze 150g oraz naturalną wodę mineralną niegazowaną o pojemności 0,5 litra lub sok w kartoniku o pojemności 200 ml.3) w gestii Wykonawcy jest dostarczenie posiłków osobno zapakowanych dla każdego uczestnika,4) posiłki powinny spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej,5) dostawa posiłków do świetlicy odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt. Przygotowanie i transport musi odbywać się w warunkach zgodnych z wymaganiami sanitarno – epidemiologicznymi, pojazdem dopuszczonym do transportu posiłków przez SANEPID.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 26419,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23380

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26052

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23380

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGHiH Paweł Kępa

7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 21

7.3.4) Miejscowość: Krężnica Jara 21

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23380,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23380

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26052

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23380

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGHiH Paweł Kępa

7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 21

7.3.4) Miejscowość: Krężnica Jara 21

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23380,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23380

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26052

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23380

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGHiH Paweł Kępa

7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 21

7.3.4) Miejscowość: Krężnica Jara 21

7.3.5) Kod pocztowy: 20-515

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23380,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.