eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do ZUOK w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040294 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do ZUOK w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do ZUOK w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b90d08-7cc2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP1/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113520,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych opon do pojazdów ciężarowych oraz przyczep do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, ul. Lubelska 53 (dalej: miejsce dostawy).2. Data produkcji opon nie może być starsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.3. Ilości i specyfikacja opon, będących przedmiotem zamówienia:3.1. 8 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep a) Rozmiar: 265/70 R19.5b) Szerokość: 265 mmc) Profil: 70d) Średnica felgi: 19.5 calie) Indeks ładowności: 143/141f) Indeks prędkości: J do 100 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolem TL3.2. 10 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych.a) Rozmiar: 315/80 R22.5b) Szerokość: 315 mmc) Profil: 80d) Średnica felgi: 22.5 calie) Indeks ładowności: 156 - 4000 kg na kołof) Indeks prędkości: Minimum L do 120 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolami: TL, M+S oraz symbolem alpejskim (3PMSF)3.3. 12 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowycha) Rozmiar: 315/80 R22.5b) Szerokość: 315 mmc) Profil: 80d) Średnica felgi: 22.5 calie) Indeks ładowności: 156 - 4000 kg na kołof) Indeks prędkości: minimum L do 120 km/hg) Efektywność paliwowa: minimum klasa B h) Przyczepność na mokrym: minimum klasa B i) Hałas: max 70 dBj) Oznaczone symbolami: TL, M+S oraz symbolem alpejskim (3PMSF) o rzeźbie bieżnika regionalnej.4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:4.1. Opony będą zamawiane partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w ilości minimum 4 szt. na jedno zamówienie. Zamawiający będzie zgłaszał zapotrzebowanie mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę.4.2. Wykonawca będzie dostarczał opony do miejsca dostawy zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia wysłania zgłoszenia 4.3. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na własny koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do miejsca dostawy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP, polegającym na zwiększeniu dostawy maksymalnie o ilości wskazane poniżej:5.1. 32 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep (o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.1.),5.2. 10 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.2. umowy),5.3. 8 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowych o parametrach wskazanych w ust. 3 pkt 3.3. umowy).6. Biorąc powyższe pod uwagę, maksymalny zakres zamówienia wynosi:6.1. 40 szt. Opon radialnych całorocznych do przyczep (8 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 32 sztuki w ramach opcji),6.2. 20 szt. opon radialnych całorocznych prowadzących do samochodów ciężarowych (10 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 10 sztuki w ramach opcji),6.3. 20 szt. opon radialnych całorocznych napędowych do samochodów ciężarowych (12 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 8 sztuki w ramach opcji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119416,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119416,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119416,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008382834

7.3.3) Ulica: UL. GRUNWALDZKA 291

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-438

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119416,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy. 2. Do upływu Terminu Realizacji Umowy, Zamawiający może złożyć oświadczenie o jego przedłużeniu, nie stanowiące zmiany umowy i nie wymagające aneksu. Oświadczenie może zostać złożone wielokrotnie i wskazywać różne okresy przedłużenia, które łącznie nie mogą wynieść więcej niż 9 miesięcy. 3. Biorąc pod uwagę określone w ust. 2 uprawnienie, maksymalny termin realizacji zamówienia może wynosić 21 miesięcy licząc od daty podpisaniaumowy.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.