eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zadanie I: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej (...) Zadanie II: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług do samochodów służbowych (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie I: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej (...)

Zadanie II: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług
do samochodów służbowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie I: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej (...)

Zadanie II: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług
do samochodów służbowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cf62cd-999d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.74.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250404,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I:
1. Przedmiotem postepowania jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów, których właścicielem jest Miasto Otwock.
2. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość całodobowego zakupu paliwa
na terenie Miasta Otwocka lub w odległości maksymalnie 5 km od granicy Miasta Otwocka.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia polegać będzie zwłaszcza na:
1) Bieżącym tankowaniu autobusów Zamawiającego na stacji benzynowej Wykonawcy paliwem płynnym:
- olej napędowy (ON) w ilości około 39000 litrów
- płyn oczyszczający spaliny AdBlue – w ilości około 900 litrów
2) W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową/ orientacyjną, podaną w celu obliczenia ceny oferty. Z uwagi na to, że ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. Niezrealizowanie przez Zamawiającego pełnego zakresu ilościowego nie będzie rodzić po stronie Wykonawcy roszczenia o jego wykonanie w pełnej wysokości.
3) Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego
na stacji paliw wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
4) Zakup paliwa odbywać się będzie w formie bezgotówkowej:
a) na podstawie dokumentu WZ (z podaniem informacji o których mowa we wzorze umowy)
lub
b) przy użyciu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych, zwanych dalej „kartami paliwowymi”.
Zadanie I i II:
1. Dostarczane paliwo płynne musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 ze zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
2. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134200-9 - Paliwo diesla

09134000-7 - Oleje napędowe

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 203250,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II:
1. Przedmiotem postępowania jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług do samochodów służbowych oraz sprzętu będących w używaniu przez Urząd Miasta Otwocka.
2. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość zakupu paliwa oraz produktów
i usług na terenie Miasta Otwocka i posiadanie sieci stacji paliw na terenie całego kraju, czynnych całodobowo.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia polegać będzie zwłaszcza
na:
1) Bieżącym tankowaniu pojazdów służbowych oraz sprzętu będących w użytkowaniu Zamawiającego na stacji benzynowej Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb 95, olejem napędowym (ON).
2) Paliwo płynne na potrzeby pojazdów i sprzętu, w tym:
a) benzyna bezołowiowa w ilości około 4000 litrów,
b) olej napędowy w ilości około 2500 litrów.
3) W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Urzędu Miasta Otwocka, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu obliczenia ceny oferty. Z uwagi na to, że ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. Niezrealizowanie przez Zamawiającego pełnego zakresu ilościowego nie będzie rodzić po stronie Wykonawcy roszczenia o jego wykonanie w pełnej wysokości.
4) Zakup paliwa odbywać się będzie w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych, zwanych dalej „kartami paliwowymi”, które wydane będą w ramach wynagrodzenia Wykonawcy w terminie
10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

Zadanie I i II:
1. Dostarczane paliwo płynne musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 ze zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
2. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134200-9 - Paliwo diesla

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322056233

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 21B

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.