eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlanych oddymianie budynku - ETAP I i pomieszczenia łącznika - ETAP II w budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych oddymianie budynku - ETAP I i pomieszczenia łącznika - ETAP II w budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych oddymianie budynku - ETAP I i pomieszczenia łącznika - ETAP II w budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-141c29dd-6739-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 remonty - budynek Roberta de Plelo, Gdańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447380/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/220/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2500000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2032509,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmować będzie :
1. Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla oddymiania budynku - ETAP I w poniższym zakresie :
" otworowania stropów i ścian nośnych,
" stolarki drzwiowej DZP4K1, DZU4K1, DP21T, DP22T, WP20T, WP9, WP10 wraz z asortymentem wskazanym w zestawieniu stolarki oraz dostawę i montaż siłowników do następujących drzwi, witryn i okien : W-1K2, W-2, W-3, DZ1K2, D4", D13*K2, O-5P.
" dostawa i montaż klap oddymiających w klatkach schodowych KL1 i KL2,
" podłączenie klap oddymiających do systemu SAP w budynku,
" wykonanie innych prac wyżej nie wymienionych lecz wskazanych w dokumentacji projektowej niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

2. Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach łącznika - ETAP II w poniższym zakresie:
" podłóg,
" ścian działowych,
" tynków, gładzi, powłok malarskich,
" stolarki drzwiowej,
" sufitów podwieszanych,
" instalacji elektrycznej,
" instalacji teletechnicznej (telekomunikacyjnej),
" instalacji wentylacji mechanicznej ,
" instalacji grzewczej i chłodzącej,
" instalacji wod-kan,
" wykonanie innych prac wyżej nie wymienionych lecz wskazanych w dokumentacji projektowej niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
" ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE WYKONANIA ROZDZIELNIC RA_SK 1.2 ORAZ RA_SK 2.2
" ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE WYKONANIE AUTOMATYKI BMS
" ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE WYPOSAŻENIE OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO W MODUŁY DALI
W wycenie należy uwzględnić wyłączniki bistabilne do załączania oświetlenia podstawowego w rozdzielni TZP2.2 oraz RGR2

Roboty prowadzone będą na terenie budowy inwestycji Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańku, dz. nr 41, obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb nr 073. Inwestycja jest
w trakcie budowy na podstawie decyzji pozwolenie na budowę z dnia 23.06.2017r nr 152/2017/DM.
Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania terminów i zakresów wykonywanych prac
z Wykonawcą realizującym w/w Inwestycję.
Kierownik robót zobowiązany będzie do uzgadniania wszelkich prac związanych z przedmiotem umowy z Kierownikiem Budowy budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, dz. nr 41, obręb 073".

Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na podstawie:
" projektu wykonawczego branży architektonicznej oddymiania,
" rysunków wykonawczych konstrukcji w zakresie otworowania,
" projektu wykonawczego branży teletechnicznej oddymiania,
" projektu wykonawczego branży architektonicznej pomieszczeń łącznika,
" projektu wykonawczego branży sanitarnej pomieszczeń łącznika,
" projektu wykonawczego branży elektrycznej pomieszczeń łącznika,
" projektu wykonawczego branży telekomunikacyjnej pomieszczeń łącznika.
Rozliczenie ryczałtowe.
Strony zgodnie ustalają, że Wykonawca otrzyma Wynagrodzenia brutto w wysokości 90% po podpisaniu protokołu odbioru końcowego. Pozostałe 10% Wynagrodzenia brutto Wykonawca otrzyma po otrzymaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2104826,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2104826,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2104826,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261003187

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane na kwotę 864 494,40 zł. podwykonawca nieznany
roboty instalacyjne sanitarne, elektryczne, teletechniczne ora wszelkie inne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania 1135090,71 zł. podwykonawca nieznany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2104826,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.