eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z wykonywaniem reklam na i w pojazdach MPK S.A. w Krakowie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z wykonywaniem reklam na i w pojazdach MPK S.A. w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Komunikacyjne Spó³ka Akcyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003911311

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦w. Wawrzyñca 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122541944

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mpk.krakow.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Transport publiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z wykonywaniem reklam na i w pojazdach MPK S.A. w Krakowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd8a1f57-8a88-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00037819

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mpk-krakow.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie siê kontaktowa³ z Wykonawcami przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy
zakupowej (https://mpk-krakow.logintrade.net) lub skrzynki mailowej Zamawiaj±cego email: zamowienia@mpk.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z³o¿enie oferty jest mo¿liwe bez logowania albo z zalogowaniem do Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://mpk.krakow.logintrade.net Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê poprzez Platformê zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https:/mpk-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy dostêpny pod adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê oznacza akceptacjê regulaminu korzystania z Platformy.
2. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy udziela Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel.
71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z Platformy.
4. Informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych.
4.1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) dostêp do sieci internet;
c) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
f) zainstalowany Acrobat Reader;
g) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
4.2. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych to pliki o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,
xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z Z uwagi na obowi±zuj±ce przepisy prawa pliki z³o¿one w formatach .rar .gif .bmp .numbrs .pages. zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4.3. Dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES – wówczas plik z podpisem nale¿y przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
4.4. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
4.5. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
4.6. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ brakiem integralno¶ci plików.
4.7. Plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie i zapisany widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia
pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
4.9. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://mpk-krakow.logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych osób fizycznych wskazanych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia, jest Miejskie Przedsiêbiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie z siedzib± przy ul. ¶w. Wawrzyñca 13 w
Krakowie.
Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia oraz wype³nienia obowi±zku archiwizacyjnego. Dane osobowe wskazanych osób bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbêdne do
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Osobom, których dane dotycz±, przys³uguje prawo do ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, oraz do ograniczenia ich przetwarzania, z zastrze¿eniem, ¿e ¿±danie ograniczenia przetwarzania danych nie bêdzie realizowane do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e ani nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u koñcowego postêpowania oraz jego za³±czników , o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Osoby, których dane dotycz± maj± prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Osobom, których dane dotycz± nie przys³uguje prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO , prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO , prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres 10 lat od roku
Og³oszenie nr z dnia Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi nastêpuj±cego po roku, w którym zakoñczono postêpowanie. Po up³ywie tego okresu dane zostan± zniszczone lub przekazane do Archiwum Narodowego. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± te podmioty, którym mamy obowi±zek przekazywania danych na gruncie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym ustawy o dostêpie do informacji publicznej oraz spó³ka PZP24.PL – sp. z o. o. siedzib± we Wroc³awiu (54-203) przy ul. Legnickiej 57D lok. B/J, wpisana do rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla Wroc³awia Fabrycznej we Wroc³awiu, VI Wydzia³ Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000505029, REGON: 022393643, NIP: 8971797896, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Miejskie
Przedsiêbiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Platforma Zakupowa dzia³a pod adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net
Po stronie Wykonawcy le¿y obowi±zek uzyskania zgody osoby fizycznej na wskazanie jej danych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym w sk³adanej ofercie. W przypadku jakichkolwiek pytañ mo¿liwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych MPK S.A. w Krakowie poprzez
adres email: iodo@mpk.krakow.pl lub telefonicznie +48 12 254 14 54.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ¯±danie ograniczenia przetwarzania danych nie bêdzie realizowane do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u koñcowego postêpowania oraz jego za³±czników, o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LP.281.208.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 900000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z wykonywaniem reklam bêd±cych zarówno reklamami w³asnymi Zamawiaj±cego, jak i reklamami podmiotów zewnêtrznych (Klientów). Szacunkow± ilo¶æ reklam oraz monta¿ i demonta¿ plakatów/naklejek, przewidzianych do wykonania w ci±gu 24 miesiêcy obowi±zywania umowy okre¶la SWZ. Wykaz pojazdów, jakie Zamawiaj±cy mo¿e udostêpniæ pod reklamê, wraz z orientacyjnymi wymiarami powierzchni przeznaczonych pod reklamê stanowi za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79341000-6 - Us³ugi reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert nast±pi zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz
wymaganiami SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena oferty brutto: 100% wyra¿ona w PLN
ocena ofert w tym kryterium zostanie okre¶lona w oparciu o wzór :
Vxc= (Cn / Cx) x 100% x100 gdzie :
Vxc – ilo¶æ punktów za cenê brutto proponowan± w ofercie badanej
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród badanych ofert;
Cx – cena brutto w ofercie badanej.
1% odpowiada w punktacji koñcowej 1 pkt.
Maksymaln± liczbê punktów – 100 pkt. otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, pozosta³e oferty otrzymaj± punkty przy zastosowaniu powy¿szego wzoru.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania okre¶lone w Dokumentach zamówienia z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie us³ug polegaj±cych na wykonaniu reklam o ³±cznej warto¶ci tych us³ug co najmniej 350 000 z³ netto (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy z³ netto),
obejmuj±cych:
a) ka¿dorazowo opracowanie projektu reklamy i na³o¿enie minimum 25 szt. reklam ca³opojazdowych o powierzchni reklamy min. 25 m2 – ka¿da na zewnêtrznej powierzchni pojazdów komunikacji pasa¿erskiej.
b) wykonanie reklam o ³±cznej powierzchni minimum 5 m 2 metod± wyklejania pojazdu z u¿yciem folii wylewanej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Wykonawców korzystaj±cych z zasobów podmiotów trzecich warunki okre¶lone powy¿ej mog± byæ spe³nione ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1.1.
informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu;
1.2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.;
1.3. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
1.4. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z
op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym
dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
1.5. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
1.6. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zawiera SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
7.1. wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu wykonanych us³ug, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Pod pojêciem „us³ugi wykonane” rozumie siê us³ugi zrealizowane. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów z - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
8. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.
9. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
10. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu w sprawie dokumentów, sk³ada siê zgodnie z tym Rozporz±dzeniem w sposób okre¶lony w rozdziale XI SWZ.
11. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach tj.:
2.1. pieni±dzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, wadium nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: Santander Bank Polska nr 77 1090 2053 0000 0001 4392 4324 (dla przelewów zagranicznych w PLN (IBAN): PL 77 1090 2053 0000 0001 4392 4324 SWIFT CODE: WBKPPLPP) z dopiskiem „Wadium do zabezpieczenia oferty z³o¿onej przez ……., znak sprawy LP.281.208.2022”. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium zawarte s± w SWZ i ustawie Prawo zamówieñ publicznych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ten sam wykonawca mo¿e byæ cz³onkiem tylko jednej grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis SWZ dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. [Przypadki wprowadzenia zmian] W przypadkach przewidzianych przepisami PZP oraz w przypadkach przewidzianych w Umowie, dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w celu:
1.1 optymalizacji kosztów ponoszonych przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z realizacj± Umowy;
1.2 poprawy bezpieczeñstwa ludzi i mienia w zwi±zku z realizacj± umowy;
1.3 poprawy jako¶ci, wydajno¶ci lub bezpieczeñstwa realizacji zakresu prac Wykonawcy;
1.4 odzwierciedlenia wyst±pienia okoliczno¶ci, za wyst±pienie których odpowiada Zamawiaj±cy zgodnie z postanowieniami ust. 6.3. (Zmiana konieczna z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci, za które odpowiada Zamawiaj±cy) umowy;
1.5 uwzglêdnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej (§ 20 umowy);
1.6 Zakres zmiany mo¿e dotyczyæ: (i) zmiany co do sposobu wykonania us³ug (ii) zmiany co do terminu lub terminów wykonywania zobowi±zañ Wykonawcy lub innych terminów wykonania umowy, lub zmiany wynagrodzenia wskazanego w § 12 lub (iii) zmian w zakresie terminów
umownych lub wynagrodzenia, o których mowa i w zakresie przewidzianym w ust. 6.3. (Zmiana konieczna z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci, za które odpowiada Zamawiaj±cy) umowy.
2. [Zakres wprowadzenia zmian]
2.1 Zakres zmiany mo¿e dotyczyæ:
a) Obni¿enia ceny jednostkowej z inicjatywy Wykonawcy,
b) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania niniejszej umowy,
c) zmian organizacyjnych w zakresie sposobu ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot
zamówienia (zmiany godzin ¶wiadczenia us³ug)
d) obni¿enia wynagrodzenia przez Wykonawcê w ka¿dym czasie
e) zmiany zakresu udzielonych praw autorskich, je¶li zaistnieje zasadno¶æ wprowadzenia takiej zmiany.
f) zmiany zakresu czynno¶ci wskazanych w za³±czniku nr 3 do umowy.
3. Pozosta³e informacje dotycz±ce zmian umowy zawarte s± w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-01 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Ofertê tworz± nastêpuj±ce dokumenty
1.1. wype³niony formularz oferty (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ);
1.2. wype³niony formularz cenowy wg za³±cznika nr 11 do SIWZ
2. Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty
2.1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp opisane w rozdziale IX SWZ, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ;
2.2. odpis lub informacjê Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru dotycz±c± wykonawcy, w celu potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy;
2.3. pe³nomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. Zapis stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2.4. dokumenty wskazane w pkt 2.2 i 2.3 dla osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub w imieniu podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, je¿eli dotyczy.
2.5. wadium, je¿eli sk³adane jest w formie niepieniê¿nej. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza zalecane jest do³±czenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu.
2.6. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, je¿eli dotyczy. Wzór zobowi±zania zawarty jest w za³±czniku nr 7 do SWZ.
2.7. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ, je¿eli dotyczy. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest w za³±czniku nr 9 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.