eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nosalin



Ogłoszenie z dnia 2021-04-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00037738 z dnia 2021-04-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nosalin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nosalin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96749a4f-7cde-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Zagospodarowanie terenu w miejscowości Nosalin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013949/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1385611,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu w m. Nosalin”.2. Projekt obejmuje budowę budynku świetlicy o pow. zabudowy 163,21 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu.3. Budynek o następujących parametrach:1) budynek posadowiony na ławach żelbetowych,2) ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplonych styropianem fundamentowym EPS lub XPS gr. 12 cm o współczynniku nie większym niż λ=0,038 W/m2K,3) ściany zewnętrzne warstwowe z gazobetonu gr. 24 cm (o wsp. przenikania ciepła nie większym niż λ =0,6 W/m2K) i styropianu gr. 20 cm o współczynniku nie większym niż λ =0,031 W/m2K wykończone tynkiem sylikatowo-sylikonowym (typu baranek ziarno 1,5 mm) - kolor do uzgodnienia na etapie realizacji inwestycji,4) kolorystyka elewacji zgodnie z dok. projektową, kolorystyka pomieszczeń wewnętrznych farbami lateksowymi odpornymi na zmywanie (kolorystyka ustalona będzie na etapie budowy),5) konstrukcja stropu płyta żelbetowa monolityczna gr. 15 cm zbrojona stalą A-IIIN oraz betonu C20/25 oraz zaizolowany wełną mineralną twardą gr. 20 cm o wsp. przenikania ciepła nie większym niż λ =0,038 W/m2K),6) dach dwuspadowy - konstrukcja więźby dachowej drewniana zaimpregnowana, pokrycie dachu blachodachówką w kolorze ceglastoczerwony, obróbki blacharskie oraz rynny i rury spustowe z blachy powlekanej,7) posadzki i podłogi w pomieszczeniach wykonać zgodnie z dok. projektową,8) taras, schody zewnętrzne oraz pochylnie dla niepełnosprawnych wykonać z nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na warstwach podbudowy jak dla chodników,9) instalacje C.U.W. wewnętrzną wykonać z rur polipropylenowych stabilizowanych wraz z kształtkami systemowymi zgodnie z dok. projektową,10) instalacje C.O. wykonać z rur miedzianych (dopuszcza się wykonanie z innego materiału pod warunkiem otrzymania zgody przez Zamawiającego i inspektora nadzoru) – kotłownia wyposażona w kocioł gazowy dwufunkcyjny o mocy 18 kW wyposażyć w pilot sterujący pracą kotła. Dodatkowo w pomieszczeniu zamontować czujnik (detektor) gazu oraz czadu,11) przyłącze wodociągowe wykonać z rury PE-HD 100 SDR 11 ciśnieniowych Ø32 i 110 mm wraz z montażem hydrantu nadziemnego DN80 – zgodnie z dok. projektową,12) instalację kanalizacyjną wykonać z rur PVC, dodatkowo wykonać podejście kanalizacyjne do zmywarki w pomieszczeniu aneksu kuchennego lokalizacja zostanie ustalona na etapie realizacji, przykanalik kan. sanitarnej wykonać z rur PVC-U SN 8 Ø 160 mm. wraz z studzienką rewizyjną oraz montażem prefabrykowanego szczelnego betonowego zbiornika bezodpływowego o pojemności 10 m3 - zgodnie z dok. projektową,13) instalację kan. sanitarnej wyposażyć w przybory sanitarne a miski ustępowe wyposażyć w deski wolno opadające,14) wykonać instalację wewnętrzna elektryczną, odgromową oraz fotowoltaiki o mocy nie mniejszej niż 6,0 kWp,15) budynek wyposażyć w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z dok. projektową,16) wykonać instalację na gaz płyny – naziemny zbiornik na gaz zostanie dostarczony przez dostawcę gazu płynnego; Zbiornik na gaz ogrodzić ogrodzeniem panelowym wys. 1.5 m wraz z furtką szer. 0,9 m. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania płyty fundamentowej pod zbiornik.4. Zagospodarowanie terenu polega na wykonaniu:1) boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 23x45 m wraz z jego ogrodzeniem (piłkochwytami) – zgodnie z dok. projektową (uwaga konstrukcja stojaka do koszykówki – wariant z pełnowymiarową tablicą),2) altana o konstrukcji drewnianej oznaczonej nr 2 na PZT wykonana zostanie w czasie późniejszym na podstawie odrębnego postępowania w związku z czym nie należy dokonywać jej wyceny,3) wykonanie placu zabaw – należy przestawić istniejące urządzenia zabawowe zlokalizowane na terenie nieruchomości w miejsce projektowane zgodnie z dok. projektową. Nie należy wyceniać nowych urządzeń zabawowych,4) wykonanie ciągów pieszych dróg dojazdowych i pożarowych i parkingów w zakresie wskazanym w załączniku do opisu. Ciągi piesze podjazd dla niepełnosprawnych jak również schody przy budynku należy wykonać o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. koloru oliwka. Natomiast drogi manewrowe, wewnętrzne oraz miejsca parkingowe wykonać o nawierzchni z kruszywa łamanego pochodzącego z kruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm gr. 20 cm,5) budowa części zakresu oświetlenia zewnętrznego terenu typu parkowego słupy wysokości h=4 m. z oprawą LED 60 W – zakres realizacji wskazano w załączniku nr 1,6) wykonanie ogrodzenia terenu. Od frontu działki pozostawić istniejące ogrodzenie, należy jedynie uzupełnić o montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej o szerokości 7m. Pozostałe ogrodzenie terenu należy wykonać z siatki ocynkowanej wys. 1,5 m. Ogrodzenie wyposażyć w 2 bramy otwierane dwuskrzydłowe z możliwością zamknięcia,7) rozścielenie humusu oraz obsianie terenu trawą; 8) Istniejące urządzenia siłowni zewnętrznej przestawić w miejsce określone w PZT (nr 7 na PZT). Nie należy przyjmować zakupu nowych urządzeń,9) osłona śmietnikowa wykonana o wymiarach min. 130 x160x190 cm z konstrukcji stalowej malowanej proszkowo ze ścianami wypełnionymi deską naturalną zabezpieczoną preparatami grzybobójczymi i malowane lakierobejcą, drzwi frontowe dwuskrzydłowe umożliwiające wstawienie pojemnika min. 1100 l, drzwi wyposażone w zamek z wkładką patentową. Zdjęcie poglądowe osłony śmietnikowej:10) Po zakończeniu robót budowlanych tereny zielone zniwelować wy humusować i obsiać trawą.5. UWAGA!!!! Zamawiający odstępuje od realizacji wiaty rekreacyjnej, boiska do siatkówki plażowej (nr 2 i 9 na PZT oraz przeniesienia masztu nr 12 na PZT) Przedmiotowy zakres wyłączony jest z aktualnego postępowania.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.7. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:1) projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu w miejscowości Nosalin (obiekty: świetlica wiejska z przyłączami, zbiornikiem bezodpływowym, zbiornikiem na gaz i oświetleniem zewnętrznym),2) projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu w miejscowości Nosalin (obiekty: boisko wielofunkcyjne, boisko do siatkówki plażowej, droga wewnętrzna, miejsca parkingowe, ciągi piesze, plac zabaw, siłownia zewnętrzna, altana, miejsce na ognisko, nasadzenia, ogrodzenie, przeniesienie masztu z nadajnikiem),3) projekt wykonawczy z projektem zagospodarowania terenu w miejscowości Nosalin (obiekty: świetlica wiejska z przyłączami, zbiornikiem bezodpływowym, zbiornikiem na gaz i oświetleniem zewnętrznym),4) projekt wykonawczy z projektem zagospodarowania terenu w miejscowości Nosalin (obiekty: świetlica wiejska z przyłączami, zbiornikiem bezodpływowym, zbiornikiem na gaz i oświetleniem zewnętrznym),5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zagospodarowania terenu w miejscowości Nosalin,6) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,7) specyfikacja warunków zamówienia.8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, gazowej, protokół badania zewnętrznej sieci hydrantowej, protokoły odbioru przyłączy do budynku, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do wybudowanych parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.9. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 10. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 11. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania.12. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawartew przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1685403,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2381915,94

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685403,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mirosław Wardak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 770903645

7.3.3) Ulica: Warszkowo, ul. Kolonia 2

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1685403,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.