eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Daleszycach"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Daleszycach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Daleszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260478728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 11B

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce1@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspdaleszyce.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Daleszycach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febb1e2f-5679-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019379/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Daleszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300609/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSPD.26.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 542046,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Mrożonki
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 23598,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Ryby
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.5.5.) Wartość części: 65353,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Produkty mleczarskie
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 67779,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Pieczywo
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 16094,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Jaja
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 4560,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 Produkty przemiału zbóż
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.5.5.) Wartość części: 11308,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 Olej
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15411100-3 - Olej roślinny

4.5.5.) Wartość części: 3210,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 Mięso i wędliny
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 130445,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 Drób
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 27800,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 Owoce i warzywa
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 149017,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 Różne produkty spożywcze
1) Zamawiający wymaga, aby:
• na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych była nazwa (logo) producenta;
• produkty były świeże i pierwszej jakości;
• produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia;
• produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego;
• przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji);
• mięso świeże pochodziło ze zwierząt do lat 3 i było pochodzenia polskiego;
• dostarczane produkty posiadały etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny (HDI);
• mięso świeże nie może zawierać okrywy tłuszczowej;
• produkty z krótkim okresem przechowywania odpowiednio powinny posiadać co najmniej 4 dniowy termin przydatności do spożycia dla mięsa, wędlin i przetworów mięsnych świeżych oraz w przypadku wyrobów wędliniarskich paczkowanych co najmniej 14 dniowy termin do spożycia

Wykonawca zobowiązany jest do:
• sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
• dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,
• realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179),
• dostarczania produktów spełniających wymagania określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ((Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
• dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru,
• dostarczania towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko,
• dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego,
• terminowego dostarczania zamówionych towarów; w przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie lub złej jakości, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy kosztem tego zakupu;
w przypadku dostarczenia towaru po terminie lub złej jakości Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia;
• do pokrycia kosztów wykonanych badań fizykochemicznych i sensorycznych dostarczanych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy, celem stwierdzenia przez Zamawiającego ich zgodności z polskimi normami i etykietą produktu zawierającą skład surowcowy.

2) Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności w szczególności:

- Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 poz. 2021 ze zmianami).
- Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). ( Dz,. U z 2021 r poz. 224 ze zmianami)
- Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
- Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
- Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
- Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).

3) Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane codziennie w dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne w godzinach od 07:00 do 08:00 w asortymencie i ilościach zamawianych w dzień poprzedzający dostawę, w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją w której stosowane będzie prawo opcji) zmniejszenia przyjętych ilości, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmiany ilości żywionych osób). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 42882,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42226,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORTSWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE PINGWINEK JERZY ŚWIERCZ ANNA ŚWIERCZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590968545

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-320

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) informuje, iż na zadanie 2 w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109111,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109111,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MIR”ROBERT GUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570001198

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-808

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109111,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40377,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40377,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40377,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.C. "Złoty Kłos" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 023 35 37

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-113

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40377,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MIR”ROBERT GUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570001198

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-808

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12754,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14281,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12754,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MIR”ROBERT GUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570001198

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-808

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12754,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6151,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6151,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MIR”ROBERT GUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570001198

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-808

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6151,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187996,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187996,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187996,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 768-183-85-28

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187996,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50977,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferma Drobiu Ubój i Sprzedaż Adam Bandura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-104-69-75

7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154433,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154433,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154433,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż Hurtowa i Detaliczna Warzyw i Owoców Sylwia Mazurczak,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662 171 58 27

7.3.4) Miejscowość: Daleszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154433,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51785,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51785,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51785,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MIR”ROBERT GUCA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570001198

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-808

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51785,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.