eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów Duży › "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanów Duży

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2021dzp23@zgkgrodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z o.o. 100% własność gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd077a3-58e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307625/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/23/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do następujących obiektów:
1) Targowisko Miejskie – Grodzisk Mazowiecki ul. Montwiłła 22 (taryfa C11, nr ewidencyjny: 016202189, nr licznika: 56187083);
2) Kotłownia – Grodzisk Mazowiecki ul. Bałtycka 18 (taryfa C11, nr ewidencyjny: 016202190, nr licznika: 9086475);
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. – Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1 (taryfa B21, nr ewidencyjny: 010221500, nr licznika: 01602787);
4) Dom Sołecki – Chrzanów Duży 5 (taryfa G11, nr ewidencyjny: 015919165, nr licznika: 00086422).
2. Moc umowna dla powyższych punktów poboru wynosi:
1) Targowisko Miejskie – 17 kW;
2) Kotłownia – 16 kW;
3) Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. – 39 kW;
4) Dom Sołecki – 7 kW.
3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716, z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy, przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2020 poz.1740, z późn. zm.), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisów prawnych.
4. Zamówienie planowane dla w/w punktów poboru w okresie obowiązywania Umowy wynosi łącznie 110.000 kWh, przy czym minimalna ilość energii elektrycznej dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji niniejszego zamówienia wynosić będzie: 50.000 kWh.
5. Zapotrzebowanie na energię elektryczną wskazane w ust. 4 powyżej, zostało przyjęte na podstawie historycznego zużycia energii elektrycznej i może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii elektrycznej, bowiem nie można z góry ustalić ilości energii elektrycznej, która zostanie dostarczona Zamawiającemu. Maksymalna ilość wskazana w ust. 4 nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176679,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176679,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176679,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130268082

7.3.3) Ulica: ul. 8 Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176679,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.