eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00036629 z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e72b674-8d50-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008742/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spełnienie przesłanek z art. 214 ust. 1 pkt 11 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 i z 2020 r. poz. 1492 i poz. 2275). Opinia prawna w przedmiotowym zakresie stanowi załącznik do protokołu z postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503823,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są remonty bieżące ulic na terenie miasta Chełm. Zakres rzeczowy Zamówienia obejmuje wykonanie remontów nawierzchni dróg publicznych, których zarządcą jest Prezydent Miasta Chełma oraz wykonanie wiaty rowerowej.W ramach realizacji Zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:1) wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz opisem technicznym wiaty stanowiącymi Załącznik nr 2 do Umowy, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ochrony środowiska i gospodarowania odpadami;2) sporządzenie (w dwóch egzemplarzach) i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót – sporządzony projekt powinien ograniczać do minimum utrudnienia w ruchu;3) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem, o którym mowa w pkt 2, w okresie realizacji robót – Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót wykonywanych w pasie drogowym, w szczególności Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu, o którym mowa w pkt 2, w należytym stanie technicznym oraz w sposób zapewniający ich stałą widoczność i czytelność, a także jest odpowiedzialny za ich bieżącą kontrolę;4) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej;5) wyznaczenie i zabezpieczenie miejsca, w którym gromadzony będzie materiał Zamawiającego pochodzący z robót rozbiórkowych;6) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej (w czterech egzemplarzach, w tym jednym w wersji elektronicznej) dla wykonanych nowych elementów oraz przy zmianie rodzaju nawierzchni jezdni;7) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w tym wbudowywanych materiałów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami oraz przepisami w tym zakresie – wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie Zamawiającego;8) informowanie Zamawiającego o zakończeniu robót zanikających oraz o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do ich odbioru – w przypadku braku możliwości dokonania odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego;9) terminowe wykonywanie robót określonych w zleceniach wystawianych przez Zamawiającego;10) zabezpieczenie miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w ciągu dwóch godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego;11) udział w organizowanych przez Zamawiającego objazdach mających na celu ocenę potrzeb oraz kontrolę realizacji Umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbywania objazdów bez udziału Wykonawcy;12) zaopatrzenie terenu robót w wodę, energię elektryczną, ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy – kosztem i staraniem Wykonawcy;13) zabezpieczenie terenu robót wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności normami przeciwpożarowymi i bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące usuwanie z terenu robót wszelkich odpadów, zapewnienie porządku na terenie robót;14) wykonanie Zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi Zamówienia co do jakości wynikającej m.in. z przepisów o systemie oceny zgodności i o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania ich w budownictwie i zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie:a. akceptacja materiałów do wbudowania będzie następować na 3 dni przed ich wbudowaniem,b. stosowane materiały i urządzenia będą oznakowane znakiem CE lub B,c. Wykonawca będzie gromadził aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub etykiety ze znakiem CE lub B z partii materiałów dostarczonych na budowę, w celu ich dołączenia do dokumentacji powykonawczej,d. roboty budowlane muszą zostać wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi (zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane);15) zapewnienie własnym kosztem i staraniem transportu odpadów do miejsc ich utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji – Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie;16) zastosowanie niezbędnych możliwych środków celem ochrony dróg i obiektów inżynierskich, prowadzących na teren robót przed uszkodzeniami, które mogą spowodować roboty, transport lub sprzęt Wykonawcy, jego dostawców lub podwykonawców lub dalszych podwykonawców;17) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w związku z wykonywaniem robót;18) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112100-9 - Wiaty

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619703,16

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619703,16

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619703,16

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632031782

7.3.3) Ulica: Towarowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619703,16

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.