Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010528/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035598 z dnia 2021-04-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000837583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alpejska 42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-628
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 812 45 70
1.5.8.) Numer faksu: 22 812 67 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dh@ikard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ikard.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de3a564-7680-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.006.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293641 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293639 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w zakresie wentylacji mechanicznej.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie - roboty budowlane w zakresie wentylacji mechanicznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje:1) Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót;2) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej na podstawie projektu wykonawczego;3) Wykonanie robót towarzyszących i wykończeniowych wynikających z montażu instalacji wentylacji;4) Uprzątnięcie terenu robót.5) wykonanie pomiarów powykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.6) wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanej instalacji wentylacji;3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ składający się z:a) Projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej,b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) ,c) Przedmiaru robót,2) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.4.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności Prawa Budowlanego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, z zachowaniem należytej staranności, dobrej jakości, prowadzenia robót z zachowaniem właściwej organizacji pracy, zgodnie z przepisami BHP i ppoż.5. Roboty będą prowadzone na terenie gdzie znajdują się czynne obiekty szpitala i należy je zorganizować w sposób uniemożliwiający zakłócenie jego funkcjonowania oraz odpowiednio oznakować.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 294093 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznej.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) przygotowanie koncepcji przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego, instalacji gniazd oraz zasilania urządzeń technologicznych;2) przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji elektrycznej zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją;3) zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót;4) wykonanie instalacji elektrycznej na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji z podłączeniem do istniejących rozdzielni; 4) wykonanie robót towarzyszących i wykończeniowych;5) uprzątnięcie terenu robót;6) wykonanie pomiarów powykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.7) wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych instalacji.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ składający się z:a) Programu funkcjonalno - użytkowego,b) Technologii bufetu - opis, rysunki, wykaz urządzeń ,2) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.4.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności Prawa Budowlanego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, z zachowaniem należytej staranności, dobrej jakości, prowadzenia robót z zachowaniem właściwej organizacji pracy, zgodnie z przepisami BHP i ppoż.5. Roboty będą prowadzone na terenie gdzie znajdują się czynne obiekty szpitala i należy je zorganizować w sposób uniemożliwiający zakłócenie jego funkcjonowania oraz odpowiednio oznakować.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 67086,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294093
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374901
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294093
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Sawent Maciej Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601670
7.3.3) Ulica: Zachodnia 57
7.3.4) Miejscowość: Opacz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ~SAWENT~Maciej Sawicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ~SAWENT~Maciej Sawicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294093,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67086,66
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95930,16
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67086,66
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Sawent Maciej Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601670
7.3.3) Ulica: Zachodnia 57
7.3.4) Miejscowość: Opacz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ~SAWENT~Maciej Sawicki
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe ~SAWENT~Maciej Sawicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67086,66
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap I
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.