eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035598 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Stefana kardynała Wyszyńskiego Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000837583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Alpejska 42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-628

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 812 45 70

1.5.8.) Numer faksu: 22 812 67 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dh@ikard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ikard.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de3a564-7680-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.006.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293641 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293639 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w zakresie wentylacji mechanicznej.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie - roboty budowlane w zakresie wentylacji mechanicznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje:1) Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót;2) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej na podstawie projektu wykonawczego;3) Wykonanie robót towarzyszących i wykończeniowych wynikających z montażu instalacji wentylacji;4) Uprzątnięcie terenu robót.5) wykonanie pomiarów powykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.6) wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanej instalacji wentylacji;3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ składający się z:a) Projektu wykonawczego instalacji wentylacji mechanicznej,b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) ,c) Przedmiaru robót,2) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.4.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności Prawa Budowlanego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, z zachowaniem należytej staranności, dobrej jakości, prowadzenia robót z zachowaniem właściwej organizacji pracy, zgodnie z przepisami BHP i ppoż.5. Roboty będą prowadzone na terenie gdzie znajdują się czynne obiekty szpitala i należy je zorganizować w sposób uniemożliwiający zakłócenie jego funkcjonowania oraz odpowiednio oznakować.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 294093 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznej.1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń użytkowych z przeznaczeniem na bufet przy zespole konferencyjnym w Narodowym Instytucie Kardiologii w Warszawie - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) przygotowanie koncepcji przebudowy i rozbudowy instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego, instalacji gniazd oraz zasilania urządzeń technologicznych;2) przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji elektrycznej zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcją;3) zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót;4) wykonanie instalacji elektrycznej na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji z podłączeniem do istniejących rozdzielni; 4) wykonanie robót towarzyszących i wykończeniowych;5) uprzątnięcie terenu robót;6) wykonanie pomiarów powykonawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami.7) wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych instalacji.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ składający się z:a) Programu funkcjonalno - użytkowego,b) Technologii bufetu - opis, rysunki, wykaz urządzeń ,2) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.4.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności Prawa Budowlanego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną, z zachowaniem należytej staranności, dobrej jakości, prowadzenia robót z zachowaniem właściwej organizacji pracy, zgodnie z przepisami BHP i ppoż.5. Roboty będą prowadzone na terenie gdzie znajdują się czynne obiekty szpitala i należy je zorganizować w sposób uniemożliwiający zakłócenie jego funkcjonowania oraz odpowiednio oznakować.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 67086,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294093

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374901

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294093

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Sawent Maciej Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601670

7.3.3) Ulica: Zachodnia 57

7.3.4) Miejscowość: Opacz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294093,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67086,66

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95930,16

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67086,66

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Sawent Maciej Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012601670

7.3.3) Ulica: Zachodnia 57

7.3.4) Miejscowość: Opacz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67086,66

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.