eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polańczyk › Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Solina



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Solina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@esolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: esolina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbe642fc-8865-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Solina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbe642fc-8865-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063070/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Solina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2120591,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania planuje się przebudowę drogi gminnej publicznej nr 118421R o długości 702,88m w m-ci Bóbrka.
Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje m.in.:
- demontaż elementów oznakowania (oznakowanie pionowe),
- roboty ziemne w zakresie skarpowania,
- umocnienie skarp elementami prefabrykowanymi – płyta jomb, krata oraz mur oporowy z elementów prefabrykowanych,
- wykonanie korytowania na poszerzeniach drogi, poboczy oraz pod ścieki drogowe,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego w korytowaniu,
- wykonanie profilowania podłużnego,
- wyrównanie i uzupełnienie ubytków oraz nadanie spadków mieszanką mineralno-bitumiczną na odcinku drogi o nawierzchni bitumicznej,
- przebudowa zjazdów indywidualnych,
- wymiana istniejących przepustów pod koroną drogi,
- wykonanie regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca – droga wraz z poboczami i zjazdy,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna – droga wraz z poboczami i zjazdy,
- przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach wraz z uzupełnieniem podbudowy i dostosowaniem rzędnych wysokości,
- wykonanie poboczy tłuczniowych na zjazdach,
- zastąpienie istniejącego rowu otwartego, krytym rowem z rur fi 500mm oraz studniami rewizyjnymi,
- wykonanie odwodnienia drogi w postaci ścieków drogowych korytkowych wraz ze studzienkami osadników i podłączeniem do rowu krytego,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2222585,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2745678,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2222585,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Zbigniew Prasoł, Małgorzata Prasoł-Pawlak spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525511599

7.3.3) Ulica: Wiejska 16

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2222585,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.