eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 7

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598144811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb776f83-82d2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka handlowa ze 100 % udziałem gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wywóz nieczystości, oczyszczanie, oczyszczanie ulic i placów, pielęgnacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb776f83-82d2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce
2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia Zamawiającego mieszczącego się w Ustce przy ul. Wiejskiej 7, w którego skład wchodzą:
2.1. nieruchomość położona w Ustce przy ul. Wiejskiej 7, o powierzchni łącznej 7 453 m2, oznaczona jako działki o nr 906/65, 906/66, 906/67 i 906/76, na których mieszczą się odpowiednio: budynek magazynowy, warsztat samochodowy, budynek biurowo-magazynowy, budynek „drugie życie”;
2.2. znajdujące się na terenie tej nieruchomości środki trwałe, tj. tabor samochodowy, cysterna z paliwem, maszyny, urządzenia techniczne, narzędzia i wyposażenie;
2.3. pozostałe nisko cenne składniki majątkowe;
2.4. nieruchomość o powierzchni 6 667 m2 (działki nr 906/44 i 906/45) – PSZOK, na której znajduję się:
a) wiaty magazynowe – 3 szt.,
b) kontener socjalno-biurowy,
c) dwie prasy odpadów nieczystości stałych selektywnie zebranych,
d) urządzenie hydrauliczne z przepompownią odcieków i wód opadowych PSZOK,
e) rampa najazdowa z kontenerami KP-38, KP-10, KP-7,
f) waga najazdowa,
g) słupy energetyczne oświetleniowe,
h) wózek widłowy.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
3.1. zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań;
3.2. zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych; w warunkach zagrożenia – powiadomienie odpowiednich służb: Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia;
3.3. wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochrona mienia zleconych przez Zamawiającego;
3.4. uniemożliwienie wejścia – wyjścia osobom niepowołanym lub nieupoważnionym oraz wjazdu/wyjazdu samochodom nieupoważnionym; ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla dozorowanego obiektu w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
3.5. obserwacja obiektu i terenu poprzez wykonywanie obchodu wszystkich budynków, sprawdzanie parkingu oraz parkujących tam samochodów;
3.6. opracowanie planu ochrony dla przedmiotowego obiektu i innej dokumentacji ochronnej, plan ochrony winien obejmować m.in. ogólną charakterystykę obiektu, analizę stanu potencjalnych zagrożeń, zasady organizacji i wykonania ochrony obiektu, dane dotyczące przyjętego systemu ochrony obiektu, instrukcje postępowania pracowników ochrony w przypadku napadu, włamania, pożaru i awarii technicznych
4. Strzeżenie mienia rozpoczyna się od chwili faktycznego objęcia przez pracownika ochrony Wykonawcy dozoru powierzonych obiektów:
4.1. w dni robocze w godzinach od 15.00 do godziny 7.00,
4.2. w dni wolne od pracy całodobowo.
5. Do obowiązków Wykonawcy poza ochroną fizyczną obiektów i mienia należy:
5.1. prowadzenie „Książki wyjazdów i przyjazdów pojazdów”;
5.2. prowadzenie „Książki pobytu pracowników po godzinach pracy na terenie zakładu”;
5.3. przyjmowanie i wydawanie pracownikom kluczy do pomieszczeń;
5.4. zamknięcie i sprawdzenie zabezpieczenia budynku z pomieszczeniami biurowymi oraz warsztatu a także innych pomieszczeń.
6. Służba dozoru i ochrony mienia winna być realizowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a szczególnie z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
7. Wykonawca będzie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia w obsadzie składającej się z minimum 1 kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, umundurowanego, wyposażonego w środki łączności (telefon komórkowy), środki przymusu bezpośredniego (pałka służbowa, kajdanki) oraz latarkę.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób świadczących usługę ochrony mienia. Wykonywanie wskazanych usług mieści się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – Wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504432,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527345,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504432,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar2 Sp.z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011

7.3.3) Ulica: Zugmunta Augusta 71

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504432,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.