Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033770 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000900672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 7
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 57 22 178, 508 772 634, 538412654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@muzeumwlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mplwwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21d054fb-8037-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnegy Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014753/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG/230-1/21]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3570275 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Remont wnętrz Synagogi Wielkiej oraz Synagogi Małej w Muzeum – Zespole Synagogalnym we Włodawie Zakres prac remontowych we wnętrzu Wielkiej Synagogia) Remont babińców w tym przystosowanie jednego z babińców na nowa salę ekspozycyjnąb) Remont sal wystawowych (w tym wymiana podłogi wraz z legarami, remont schodów prowadzących do zabytkowego Aron ha Kedeszu), sanitariatów, holu głównego, magazynów muzealnychc) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.d) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN).e) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku i instalacji wod-kan.Zakres prac remontowych we wnętrzu Małej Synagogia) Remont sali głównej synagogi i sali wystawowych, sanitariatów i holu głównegob) Instalacja windyc) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.f) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN).g) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku (w tym wymiana grzejników) i instalacji wod-kan.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 3315804,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II : Remont wnętrz budynku Domu Pokahalnego oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Synagogalnym we WłodawieZakres prac remontowych Domu Pokahalnego:a) Remont holu głównego i schodów wewnętrznych ( w tym wymiana posadzki i schodów, wymiana balustrady), sali wystawowej, pomieszczeń administracyjno-biurowych i socjalnych, toalet, b) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku.c) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie energooszczędne, gniazda, sieć teleinformatyczna i sieć LAN).a) Modernizacja instalacji c.o. i wod - kan.w całym budynku.TERENY PRZYLEGŁE – dalsze zagospodarowanie terenów zielonycha) wymiana ogrodzenia od strony zachodniej, wschodniej, południowej,b) modernizacja ogrodzenia od strony północnejc) dalsze zagospodarowanie terenów zielonych (zaprojektowanie nasadzeń krzewów i innych nowe nasadzeń, powiązanie zieleni przyległych terenów z projektowaną zielenią)d) utworzenie stref relaksu dla turystów (ławki, stojaki rowerowe itp.)4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1075635,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2996999,99
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2996999,99
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2996999,99
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FURMANEK RENEWAL Sp. z o. o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-24-37-273
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 9
7.3.4) Miejscowość: Daleszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2996999,99
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1038120,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9777000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FURMANEK RENEWAL Sp. z o. o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-24-37-273
7.3.3) Ulica: ul. Świętokrzyska 9
7.3.4) Miejscowość: Daleszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977000,99
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-152021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Rozbudowa drogi leśnej Energetyczna od km 0+585,00 do km 1+733,94.
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.