Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026965/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00071082/01 - Wynik z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania w obiektach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 301 96 18
1.4.8.) Numer faksu: 58 305 66 21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032989
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00026965/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z zapisami projektu umowy (Zał. nr 1 do SWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; podatek ten określony w § 8 niniejszej umowy liczony będzie wedle stawek określonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, bez sporządzania aneksu do umowy,
b) w zakresie przedmiotu umowy w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności,
na które Wykonawca nie miał wpływu,
c) w zakresie wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
d) w zakresie terminu wykonania, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) w zakresie podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) w zakresie zmiany osób upoważnionych do stałego kontaktu, bez sporządzania aneksu do umowy,
g) w zakresie zmian godzin pracy lub wyposażenia filii bibliotecznych, bez sporządzania aneksu do umowy,
h) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
i) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w szczególności ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – na zasadach określonych w Par.13 umowy
Po zmianie:
Zgodnie z zapisami projektu umowy (Zał. nr 1 do SWZ) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; podatek ten określony w § 8 niniejszej umowy liczony będzie wedle stawek określonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, bez sporządzania aneksu do umowy,
b) w zakresie przedmiotu umowy w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności,
na które Wykonawca nie miał wpływu,
c) w zakresie wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
d) w zakresie terminu wykonania, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) w zakresie podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) w zakresie zmiany osób upoważnionych do stałego kontaktu, bez sporządzania aneksu do umowy,
g) w zakresie zmian godzin pracy lub wyposażenia filii bibliotecznych, bez sporządzania aneksu do umowy,
h) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
i) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w szczególności ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – na zasadach określonych w Par.13 umowy
j) w przypadku zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych w Par. 13 umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-01-28 10:00
Po zmianie:
2022-01-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-01-28 10:05
Po zmianie:
2022-01-31 10:05
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Modernizacja Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego, funkcjonującego na terenie Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.