eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu
„LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuw.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.cuw.bialogard.info, https://miniPortal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu
„LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a2bfef-5ced-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300703/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach programu „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315220/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW. ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400474,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ I – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 1 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6a do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I.
Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie
zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39100000-3 - Meble

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 109268,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ II – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 3 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6b do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II.
Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie
zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39100000-3 - Meble

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 133170,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ III – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 4 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6c do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ III.
Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie
zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 80230,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ IV – Laboratoria Przyszłości w Szkole Podstawowej Nr 5 w Białogardzie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Białogardzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6d do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ IV.
Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach SWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie
zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39100000-3 - Meble

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 77804,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku ze złożeniem oferty, której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na CZĘŚĆ I, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153812,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184892,37 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku ze złożeniem oferty, której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na CZĘŚĆ II, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199317,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230779,98 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wzywał do złożenia podmiotowego środka dowodowego - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Wykonawcę najwyżej ocenionego - TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, następnie na podstawie art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Wykonawca nie złożył żądanego oświadczenia.
W związku z niezłożeniem w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia - oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Po dokonaniu ponownej oceny ofert, Zamawiający wezwał do złożenia podmiotowego środka dowodowego - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów kolejnego Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona - METALZBYT – HURT SP. Z O.O., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, następnie na podstawie art. 128 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp. Wykonawca ten również nie złożył żądanego oświadczenia. W związku z niezłożeniem w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia - oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
Ponieważ, wszystkie oferty, które zostały złożone na CZĘŚĆ III podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89224,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97054,96 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku ze złożeniem oferty, której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na CZĘŚĆ IV, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124810,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223238,85 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.