eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWY PIECZYWA



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031715 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PIECZYWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kurkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_gdansk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl; http://zp.swnet.sw.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Areszt Śledczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PIECZYWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0244612b-92ba-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008130/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 PIECZYWO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313765,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe: BUŁKA TARTA - pakowana w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,5 – 50 kg/szt.: 1 900 kg CHLEB PSZENNY - bochenki o wadze 350 g, krojony, pakowany w woreczki foliowe – porcjowany po 175 g (½ bochenka), kształt owalny – niedopuszczalny chleb z foremki: 10 000 kg CHLEB RAZOWY - foremkowy o wadze 400 g, krojony, pakowany w woreczki foliowe: 250 kg CHLEB ZWYKŁY PSZENNO – ŻYTNI - bochenki o wadze 350 g, krojony, pakowany w woreczki foliowe – porcjowany po 175 g (½ bochenka), kształt owalny – niedopuszczalny chleb z foremki: 120 000 kg SUCHARY BEZCUKROWE - średnia waga 1 szt. suchara powinna wynosić około 15 g, pakowane w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,2 – 0,3 kg/op., zabezpieczone przed połamaniem, pokruszeniem, zawilgoceniem: 60 kg WAFLE RYŻOWE - produkt bezglutenowy bez dodatków, średnia waga 1 szt. wafla powinna wynosić około 10 g, pakowane w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,13 – 0,2 kg/op., zabezpieczone przed połamaniem, pokruszeniem, zawilgoceniem: 85 kg 2. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z Polskimi Normami, wolny od wad i zanieczyszczeń, o swoistej barwie, smaku i zapachu. Pieczywo musi być wyprodukowane z dodatkiem polepszacza antypleśniowego. Nie może być spalone, zdeformowane, o małej objętości. Zamawiający za niedopuszczalne uzna kruszenie miękiszu, miękisz wilgotny, zakalec miękiszu, barwę szarą lub smugi miękiszu. Taśmy zamykające woreczki chleba zwykłego oraz chleba pszennego powinny różnić się kolorem w celu łatwej identyfikacji rodzaju pieczywa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15821150-5 - Sucharki

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 329 454,25 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, z których oferta Wykonawcy PHU LOGISTYK Leszek Błański, ul. Strzelnica 3, 83-130 Pelplin z najniższą ceną podlegała odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz z art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 78 Kodeksu cywilnego, ponieważ nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym Wykonawca nie złożył ważnej oferty. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oświadczenia woli zawartego na druku Formularza oferty objętego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ma kluczowe znaczenie i jest bezwzględnie wymagane. Poprzez złożenie podpisu na dokumencie obejmującego oświadczenie woli podpisujący wyraża wolę wywołania określonych skutków prawnych. Brak rzeczonych podpisów jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi o niezachowaniu formy wymaganej przepisami. Natomiast, oferta Wykonawcy KRÓLEWICZANKA Piekarnia i Cukiernia Ryszard Krause, ul. Królewska 61, 83-342 Kamienica Królewska przewyższa o 365 550,78 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695005,03

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695005,03

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.