eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mcs.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdf1bea5-7a0f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00201895/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Administrowanie oraz wsparcie techniczne systemów informatycznych Zamawiającego

1. MEDOK (oprogramowanie do obsługi procesu sterylizacji)
2. DMS (R-Soft Document Management System, obsługa dokumentacji)
3. VMWare (maszyny wirtualne)
4. Serverpanel Cyberfolks (obsługa poczty elektronicznej oraz strony www)
5. Certum Trusted SSL, Comercial SSL (bezpieczeństwo domen: e-pacjent i mcs-przychodnia)
6. WordPress (zarządzanie stroną internetową)
7. FortiGate 60F (firewall)
8. ESET (wsparcie systemu antywirusowego działającego w jednostce)
9. ICPen (system digitalizacji online)
10. UniKD (wspacie obsługi systemu kontroli dostępu)
11. GeoVision GV-NVR System (monitoring jednostki)
12. CTI Solution (obsługa centrali telefonicznej)
13. Active Directory (obsługa użytkowników i nadawanie dostępów do domeny)
14. NNT, Romexis, INVISIUM-Pacs, Optident (programy do obsługi urządzeń RTG)
15. Obsługa posiadanego sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie:
1) Administrowanie serwerami i innym sprzętem potrzebnym do działania serwerów (np. UPSy), w tym nadzorowanie utrzymania ich w sprawności,
2) Przeprowadzanie audytów sprzętu posiadanego w jednostce oraz asystowanie w imieniu Zamawiającego przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
3) Doradztwo w zakresie planowanych przez Zamawiającego zakupów sprzętu IT,
4) Obsługa techniczna sprzętu zainstalowanego w jednostce np. wymiana niedziałających drukarek, terminali, komputerów, monitorów i innego sprzętu związanego z IT,
5) Przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych urządzeń w jednostce oraz bieżące przeprowadzanie oceny ich zdatności do użycia.


Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS oraz pomoc techniczna w zakresie:

1. Instalacja, konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego na stacjach roboczych i serwerach.
2. Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym.
3. Szkolenie użytkowników wykonywane w siedzibie Zamawiającego lub „on-line” dla użytkowników i administratorów realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania, konsultacje uzupełniające, wsparcie przy rozwiazywaniu problemów.
5. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, szablonów, sprawozdań itp. na bazie informacji pochodzących z bazy danych wg potrzeb użytkownika.
6. Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkowników.
7. Zainstalowanie, wdrożenie oraz produkcyjne uruchomienie pełnej funkcjonalności modułów do których Zamawiający posiada prawo użytkowania i które otrzymał w ramach nadzoru autorskiego od producenta Oprogramowania Aplikacyjnego. W przypadku zaistnienia potrzeby Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace konfiguracyjne oprogramowania pozwalające na bieżącą pracę w poszczególnych modułach oraz w razie potrzeby dokona szkolenia użytkowników i administratorów.
8. Instalowanie i wdrażanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego (poinformowanie Zamawiającego o aktualizacjach oraz ich instalacja w terminie zaplanowanym i uzgodnionym z Zamawiającym).
9. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem błędów w oprogramowaniu aplikacyjnym.
10. Usuwanie awarii oprogramowania aplikacyjnego objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwości wykonywania terminowych prac.
11. Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, w uzgodnieniu z dostawcą oprogramowania.
12. Nadzorowanie działania platformy integracyjnej oraz jej bieżąca obsługa.
13. Konfiguracja nowych integracji wynikających z odrębnych umów lub regulacji prawnych.
14. Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne itp.).
15. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania aplikacyjnego objętego niniejszą umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
16. Wsparcie zapewnienia ciągłości pracy systemu.
17. Usługa administrowania i pomocy technicznej obejmuje moduły oprogramowania aplikacyjnego określone w Załączniku nr 1.
18.Opieka serwisowa oraz pomoc techniczna w zakresie serwerów i baz danych
19Wsparcie serwisowe w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi w tym:

1Nadzór nad integracjami Oprogramowania Aplikacyjnego z systemami zewnętrznymi działającymi w siedzibie Zamawiającego , w tym pomoc w prawidłowej ich konfiguracji oraz prowadzenie na zlecenie Zamawiającego uzgodnień z producentami lub dostawcami systemów zewnętrznych.
2. Pomoc w konfiguracji działania oprogramowania aplikacyjnego z systemami ZUS i bankowymi obsługującymi przelewy z systemu Finansowo - Księgowego Zamawiającego.
3. Nadzór nad integracjami Oprogramowania Aplikacyjnego z systemami udostępnionymi w ramach projektów centralnych oraz systemami udostępnionymi przez NFZ, MZ, CSIOZ.
4. Nadzór nad integracjami oprogramowania aplikacyjnego z systemami regionalnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania

72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT&T Infomed Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251643546

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.