eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.5.8.) Numer faksu: 15 8650 328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/polaniec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług komunalnych na terenie Miasta i Gminy Połaniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c472efbe-62fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000752/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług komunalnych na terenie miasta i gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326378/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.197.2021.TIK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 864015,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) utrzymanie czystości ciągów pieszych na terenie Miasta i Gminy Połaniec,
b) opróżnianie koszy ulicznych i koszy na psie odchody, wywóz odpadów komunalnych z placów, budynków będących własnością Miasta i Gminy Połaniec.
c) koszenie, grabienie, utrzymanie w czystości trawników, pielęgnacja i nasadzenia drzew, krzewów, zakładanie, nasadzenia, pielęgnacja kwietników na terenie Miasta i Gminy Połaniec,
d) wyłapywanie bezdomnych zwierząt i ich transport do schroniska,
e) zbieranie i utylizacja zwłok padłych zwierząt,
f) wymianę piasku w piaskownicach,
g) utrzymanie w czystości placów zabaw jak i terenu wokół placów zabaw i świetlic,
h) sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec,
i) likwidacja dzikich wysypisk śmieci,
j) realizacja innych nieprzewidzianych prac, koniecznych do wykonania ze względu na zachowanie bezpieczeństwa i porządku na terenie Miasta i Gminy Połaniec, w tym prace interwencyjne na terenie Miasta i Gminy Połaniec – w tym prace porządkowe polegające na usunięciu wszelkich zanieczyszczeń (o objętości do 1 m3), zabezpieczeniu terenu przed uroczystościami, wykonywanie innych drobnych, nieprzewidzianych prac związanych z czystością miasta, na polecenie przedstawiciela Zamawiającego – czas reakcji nie dłuższy niż 4 godziny.
k) Wszystkie odpady odebrane na podstawie niniejszego zamówienia należy przekazać do Instalacji Komunalnej ZGOK w Rzędowie. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z fakturą kartę przekazania odpadów.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. Załączony zakres rzeczowy zamówienia - załącznik.
4. Zamówienie rozliczane będzie na zasadach określonych w umowie, tj. fakturami miesięcznymi, jako iloczyn ilości przepracowanych motogodzin pracy sprzętu, sztuk i cen jednostkowych, do osiągnięcia kwoty nieprzekraczalnej wskazanej w umowie bądź do upływu okresu na jaki została zawarta (w zależności co nastąpi wcześniej).
5. Zamawiający wskazuje następujące szacunkowe ilości w okresie wykonywania niniejszego zamówienia, wyliczone jako średnie ilości zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat:
Wyszczególnienie: Jedn. Ilość
a b c
Samochód dostawczy o ład. do l,5t m-g 2792
Samochód ciężar. o ład. 8 – 12 t m-g 15
Samochód ciężarowy o ład. 8 – 12t z HDS m-g 70
Ciągnik od 20 do 35 kW m-g 26
Ciągnik od 50 do 70 kW m-g 14
Koparko-spych., koparko-ładow., o poj .łyżki od 0,15 do 1,0 m3 m-g 1
Przyczepa 4t - 6t m-g 29
Kosiarka rotacyjna z ciągnikiem m-g 87
Glebogryzarka, brona m-g 66
Kosiarka wysięgnikowa do skarp z ciągnikiem m-g 70
Rębak do gałęzi z ciągnikiem m-g 5
Kosa, piła, areator, kosiarka spalinowa m-g 2856
Minitraktor z osprzętem o mocy min. 12 kW /kosiarka, glebogryzarka, przyczepka/ m-g 10
Wywóz odpadów z kontenerów szt. 213
Wyłapywanie bezdomnych zwierząt szt. 16
Transport bezdomnych zwierząt do schroniska szt. 16
Zbieranie i utylizacja padłych zwierząt szt. 8
Roboczogodzina z narzutami r-g 12286
Roboczogodzina z narzutami za pracę w dni wolne od pracy /soboty, niedziele, święta, II i III zmiana/ r-g 36
Zwyżka o udźwigu min. 100 kg, wys. podnoszenia min. 10 m m-g 214
Worki na śmieci 60L do koszy ulicznych szt. 1760
Worki na śmieci 40L do koszy ulicznych szt. 565
Sadzonki begonii szt. 1770
Karma sucha dla zwierząt(psy ,koty) kg 50
Karma dla zwierząt –puszki(psy ,koty) szt. 224
Środki ochrony roślin- chwastobójcze litr 120
Środki ochrony roślin – owadobójcze- litr 20
Środki ochrony roślin – grzybobójcze- litr 10
Nawozy azotowe kg. 500
Nawozy wieloskładnikowe kg 100
Nawóz w płynie do kwiatów litr 50
Kora sosnowa m3 10
Żwir do uzupełnienia rabat t 1,5
Piasek do wymiany i uzupełnienia w piaskownicach t 15
W oparciu o w/w ilości szacunkowe należy wyliczyć cenę oferty.
Wyliczona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania złożonych ofert.
6. Roboczogodzina lub motogodzina pracy sprzętu będzie liczona od momentu podjęcia pracy na terenie gminy Połaniec, nie wlicza się do nich kosztów dojazdu do miejsca wykonywania pracy.
7. Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje wyłapywanie bezdomnych zwierząt, Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał decyzję – zezwolenie na prowadzenie działalności na terenie Gminy Połaniec w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i ich transportu do schroniska, wydaną na podstawie art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 888 z późn. zm.), oraz uchwały Nr XVI/101/2015 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Połaniec (Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego z 2015r. poz. 3854), oraz uchwały Nr XXXI/197/2016 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 27 października 2016 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/101/2015 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Połaniec (Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego z 2016r. poz. 3306).
8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w zezwolenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
9. Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje transport odpadów Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 779 ze zm.).
10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w/w zezwolenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
11. Z uwagi na fakt, iż zakres zamówienia obejmuje zbieranie i utylizację zwłok padłych zwierząt Zmawiający wymaga aby Wykonawca posiadał umowę z podmiotem odbierającym i utylizującym zwłoki padłych zwierząt.
12. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę z podmiotem prowadzącym odbieranie i utylizację padłych zwierząt.
13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
14. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. Udowodnienie tej okoliczności powinno nastąpić w ofercie.
Wymagania dodatkowe:
15. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
16. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165320,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165320,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165320,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Połańcu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830337375

7.3.3) Ulica: Krakowska

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość nieprzekraczalna umowy to 950 000 zł. Cena oferty wyliczona w oparciu o podane ilości szacunkowe służy wyłącznie do porównania złożonych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.