eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › "Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943446301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dffc6bf-9421-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dffc6bf-9421-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024065/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Bieżąca dostawa węgla dla potrzeb świetlic, budynku Urzędu Gminy Darłowo oraz szkół w I-półroczu 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.353.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134102,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w I-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 6 świetlic (Barzowice, Dobiesław, – orzech workowany, Nowy Jarosław, Sińczyca, Sulimice - orzech workowany, Zakrzewo) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach, Jeżyce, Jeżyczki. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 40 Mg (ton), lecz nie mniej jak 20 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 10 Mg (ton), lecz nie mniej jak 6 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 67520 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w I-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 6 świetlic (Barzowice, Dobiesław, – orzech workowany, Nowy Jarosław, Sińczyca, Sulimice - orzech workowany, Zakrzewo) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach, Jeżyce, Jeżyczki. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 40 Mg (ton), lecz nie mniej jak 20 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 10 Mg (ton), lecz nie mniej jak 6 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 52766 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2024 roku”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w I-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 6 świetlic (Barzowice, Dobiesław, – orzech workowany, Nowy Jarosław, Sińczyca, Sulimice - orzech workowany, Zakrzewo) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 25 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach, Jeżyce, Jeżyczki. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 40 Mg (ton), lecz nie mniej jak 20 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 10 Mg (ton), lecz nie mniej jak 6 Mg (ton) w I-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.5.) Wartość części: 13816,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78105,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78105,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15621,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15621,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15621,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863

7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15621,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.