eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa zaplecza techniczno-garażowego przy ulicy Towarowej 17,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029598 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zaplecza techniczno-garażowego przy ulicy Towarowej 17,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO - REGIONALNE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519486972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-416

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5381140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza techniczno-garażowego przy ulicy Towarowej 17,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cd004e-985a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005167/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zaplecza techniczno-garażowego przy ulicy Towarowej 17.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”, maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB, za datę przekazania oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratorem Państwa danych osobowych jestWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego – Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wOlsztynie, ul. Towarowa 17, 10-416 Olsztyn w skrócie - WORD Olsztyn.2)inspektorem ochrony danychosobowych w WORD Olsztyn jest Pani Iwona Buńko, kontakt: e-mai: iod@word.olsztyn.pl;3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybiepodstawowym bez negocjacji.4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8)posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9)nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO;c)a podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego naniezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organemwłaściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.332.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1317486,18 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku garażowego na 24 stanowiska zpomieszczeniami gospodarczymi wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacji sanitarnej,deszczowej i energetycznym przy ul. Towarowej w Olsztynie, dz. nr: 31/8 i 31/10 obręb82.Projektuje się budynek wolno stojący, niepodpiwniczony, parterowy w części garażowej idwukondygnacyjny w części gospodarczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium - 60%2) Gwarancja i rękojmia (G) – wagakryterium - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a)Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizował conajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu budowlanego o wartości robótminimum 1.000.000,00 zł brutto i powierzchni użytkowej minimum 300m2 zrealizowanego: wtechnologii: konstrukcja stalowa z obudową ścian z płyt warstwowych lub w technologiimieszanej gdzie minimum 300m2 powierzchni użytkowej budynku zrealizowano w technologii:konstrukcja stalowa z obudową ścian z płyt warstwowych - wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów czy zostały należycie wykonane; b)dysponuje co najmniej jedną osobąna stanowisku kierownika budowy – która musi posiadać: uprawnienia budowlane bezograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisówobowiązujących w dacie ich wydania i należeć do właściwej izby samorząduzawodowego;c)Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.d)Zamawiający możena każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcyobejmują:1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 doSWZ;2)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg Załącznika nr 5 doSWZ;3)Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na tematich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 ZŁ (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych);2.Wadium wnosi się przedupływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilkunastępujących formach:1)pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjachubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Informacje na temat Wadium znajdują się w SWZw rozdziale XVI.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Umowa może ulec zmianie na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 rokuPrawo zamówień publicznych (Pzp).2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiando zawartej umowy w zakresie:1)wynagrodzenia 2)terminu wykonania Umowy3)sposoburealizacji Umowy na zasadach określonych w ustawie Pzp lub poniżej. 3.Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:1)w zakresie terminuwykonania umowy: a)zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowałyniezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności klęskżywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robótbudowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową, wiedzą i sztuką budowlaną lubuniemożliwiających zachowanie reżimu technologicznego b)zmiany spowodowanenieprzewidywalnymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, którespowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; przeznieprzewidywalne rozumie się nie dające się w racjonalny sposób przewidzieć przezdoświadczonego Wykonawcę przed dniem złożenia oferty, c)zmiany będące następstwemdziałania lub braku działania organów administracji, sądów i innych podmiotów o kompetencjachzbliżonych do organów administracji, które spowodowały niezawinione i niemożliwe douniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie d)zmiany z uwagi na konieczność wykonania robótzamiennych lub dodatkowych, koniecznych do prawidłowego wykonania umowy, ze względu nazasady wiedzy technicznej lub sztuki budowlanej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, którewstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy e)przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń podziemnych,nieoznaczonych lub błędnie oznaczonych w dokumentacji projektowej f)przestojówspowodowanych istnieniem wad w dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prowadzenierobót, g)w razie braku możliwości przeprowadzenia robót budowlanych z uwagi na występująceograniczenia związane z ochroną środowiska, w szczególności stwierdzenia przez ornitologawystępowania w budynku gatunków chronionych (siedliska, gniazd ptaków) h)w raziekonieczności wykonania prac nie objętych przedmiotem umowy, a wynikających z zaleceńorganów uprawnionych – odpowiednio o czas niezbędny do wykonania tych prac,2)w zakresiewynagrodzenia, sposobu realizacji Umowy: a)w przypadku wprowadzenia robót dodatkowychlub zamiennych, na zasadach określonych w § 3 ust. 3 umowy,4)W przypadku wystąpieniaktórejkolwiek z okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) powyżej, termin wykonania Umowy,może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jejprzedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności. 5)W przypadkukonieczności zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest doudokumentowania faktu przestoju w realizacji prac nie wynikających z jego winy. 6)Stronawystępująca o zmianę Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności,o których mowa w niniejszym paragrafie, a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia – doprzedłożenia szczegółowego sposobu rozliczenia, określającego wysokość wynagrodzenia pozmianie. Wniosek o zmianę musi mieć formę pisemną.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.