Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013451/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
- 2021/BZP 00013451/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013451/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013933/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00016505/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028879 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323326000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Pyskowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310012259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Żłobek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek.pyskowice@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia Boczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole2pyskowice@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oświęcimska 28
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1pyskowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszk_3@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@przedszkole4.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 9 B
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolenr5@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Noblistów Polskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5pyskowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691573512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp6pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690677971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/bipkod/007
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a943f95a-7cd3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.005.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe obejmujące ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne dla Gminy Pyskowice i jej Jednostek organizacyjnych. Zakres ochrony obejmuje wszystkie szkody w ubezpieczonym mieniu polegające na jego utracie,zniszczeniu lub uszkodzeniu powstałe wskutek nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli ubezpieczającego zdarzenia.-Pożar, Uderzenie pioruna, Eksplozja, Implozja, Upadek statku powietrznego, jego części i/lubprzewożonego ładunku (w tym szkody powstałe wskutek zrzutu paliwa),-Huragan (wiatr o prędkości nie mniejszej niż 13,9 m/s, potwierdzony przez IMiGW, w przypadkubraku możliwości uzyskania potwierdzenia bierze się pod uwagę stan faktyczny rozmiaru szkód w miejscu ich powstania oraz w bezpośrednim sąsiedztwie świadczącym o masowym i niszczycielskim działaniu huraganu) z rozszerzeniem o szkody w przedmiotach zamontowanych na zewnątrz budynków-Grad z rozszerzeniem o szkody w przedmiotach zamontowanych na zewnątrz budynków-Powódź,-Deszcz nawalny,- Osuwanie i zapadanie się ziemi nie spowodowane działalnością ludzi,- Zalanie wszelkiego rodzaju (w tym w wyniku szkody wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania lub z innych urządzeń technologicznych, cofnięcia się wody lub ścieków z sieci kanalizacyjnej, pozostawienia otwartych kurków w sieci wodociągowej, uruchomienia instalacji tryskaczowej, zalania wodą lub innym płynem spowodowane przez osoby trzecie, zalania wodąpochodzącą z opadów atmosferycznych w postaci deszczu lub topniejącego śniegu bądź gradu, zalania powstałe wskutek podniesienia się poziomu wód płynących lub stojących bądź w wynikudeszczu nawalnego),- Pękanie rur ułożonych wewnątrz i na zewnątrz budynku wskutek działania mrozu,-Napór śniegu i lodu – uszkodzenie lub zniszczenie ubezpieczonego mienia w wynikubezpośredniego działania ciężaru śniegu lub lodu na przedmiot ubezpieczenia i/lub zawalenia(przewrócenia) się pod wpływem ciężaru śniegu i/lub lodu mienia sąsiedniego na mienie ubezpieczone, uszkodzenia i/lub zniszczenia przez spadający śnieg lub lód,-Lawina,- Trzęsienie ziemi,- Dym, Sadza – będące skutkiem spalania lub tlenia się mienia w miejscu ubezpieczenia lub pozanim,-Huk ponaddźwiękowy,- Uderzenie pojazdu lądowego – bezpośrednie uderzenie, rozjechanie, przyjechanie, itp. pojazdu w ubezpieczone mienie, jego części lub przewożonego nim ładunku; w tym szkody wyrządzoneprzez pojazdy należące, eksploatowane lub będące pod kontrolą Ubezpieczającego(dotyczy również słupów oświetleniowych, sygnalizacyjnych, ogrodzeń, itp.),- Szkody powstałe wskutek zamieszek, sabotażu, strajków. Przez szkody powstałe wskutek zamieszek, sabotażu, strajku rozumie się: działanie grupy pracowników w celu wymuszenia żądań ekonomicznych lub politycznych, działanie prawomocnych władz, zapobiegającym lub próbującymzapobiec sytuacjom określonym powyżej lub też mającym na celu złagodzenie ich następstw, działaniem grupy osób biorących udział w zamieszkach lub rozruchach, działaniem prawomocnychwładz mającym na celu stłumienie zamieszek/rozruchów lub zminimalizowanie następstw takich zamieszek.Z zakresu ochrony ubezpieczeniowej wyłączone są szkody:o Będące następstwem działań wojennych, wojny domowej, wprowadzenia stanuwojennego lub stanu wyjątkowego, rewolucji, powstania zbrojnego, konfiskaty przejęcia przedmiotu ubezpieczenia przez rząd lub inne władze kraju, sabotażu.o Aktów terroryzmu.o Powstałe wskutek trwałego lub tymczasowego zajęcia, w wyniku konfiskaty lubrekwizycji przez legalną władzę,Szkody powstałe wskutek aktu terroryzmu. Przez akt terroryzmu rozumie się: różnie umotywowaneideologicznie, planowane i zorganizowane działania pojedynczych osób lub grup skutkujące naruszeniem istniejącego porządku prawnego, podjęte w celu wymuszenia od władz państwowych i społeczeństwa określonych zachowań i świadczeń, często naruszające dobra osób postronnych.Działania te realizowane są z całą bezwzględnością, za pomocą różnych środków (przemoc fizyczna, użycie broni i ładunków wybuchowych), w celu nadania im rozgłosu i celowego wytworzenia lęku w społeczeństwie.Z zakresu ochrony ubezpieczeniowej wyłączone są szkody:o Wyniku ataków elektronicznych, w tym włamania komputerowe oraz w wyniku działań wirusów komputerowycho będące następstwem działań wojennych, wojny domowej, wprowadzenia stanuwojennego, rewolucjio będące następstwem działań broni biologicznej i chemicznej,o będące następstwem działań promieniowania radioaktywnego- Katastrofa budowlana – szkody powstałe w ubezpieczonym mieniu wskutek niezamierzonego,gwałtownego zniszczenia obiektu budowlanego lub jego części, w rozumieniu Prawa budowlanego,-Upadek drzew lub ich części, masztów, dźwigów, kominów lub innych przedmiotów– przewrócenie się rosnących drzew (upadek ich części), masztów, dźwigów, kominów lub innychprzedmiotów na ubezpieczony budynek, budowlę, lokal lub inne mienie, nie będące następstwemdziałalności ludzkiej,-Kradzież z włamaniem,-Kradzież zwykła,- Rabunek, wandalizm/dewastacja, graffiti- Koszty naprawy lub wymiany utraconych, zniszczonych lub uszkodzonych zabezpieczeń łączniez kosztami usunięcia uszkodzeń ścian, podłóg, dachów, okien i drzwi.- Stłuczenie i uszkodzenie oszkleń wszelkiego rodzaju, (szyby specjalne, antywłamaniowe, szyldy,tablice reklamowe, gabloty, w urządzeniach technologicznych, płyty szklane warstwowe, itp.),stłuczenie (rozbicie) szyb i innego oszklenia, koszty demontażu, montażu, transport; kosztyustawienia i rozebrania rusztowań, koszty wykonania napisów i znaków reklamowych- Koszty związane z usuwaniem gniazd ptaków i owadów z ubezpieczonej lokalizacji,- Ryzyka dodatkowe dotyczące wszystkich:sieci,przyłączy kanalizacyjnych,przyłączy wodociągowychw rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków:· Uszkodzenie sieci, przyłączy kanalizacyjnych, przyłączy wodociągowych spowodowane prowadzonymi pracami, przez ekipy obce (z prawem regresu) lub własne, (z wyłączeniem rażącego niedbalstwa w szkodach na mieniu Zamawiającego w przypadku ekip własnych).· Uszkodzenie sieci, przyłączy kanalizacyjnych, przyłączy wodociągowych w wyniku prac prowadzonych niezależnie od Ubezpieczonego z zachowaniem prawa regresu do sprawcy szkody,· Uszkodzenie sieci, przyłączy kanalizacyjnych, przyłączy wodociągowych na skutek niskich temperatur, jeżeli wyłączną przyczyną powstania szkody jest niska temperatura.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432021,37
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432021,37
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432021,37
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk TU S.A. VIG II oddział Katowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-085
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432021,37
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup mobilnego laboratorium z analizatorem zanieczyszczeń - dostawa nowego samochodu osobowego - elektrycznego dla Straży Miejskiej w Pyskowicach
- Remonty bieżące dróg, chodników, ulic w 2024 r - część 3 - Usuwanie awarii na chodnikach oraz ich remonty"-powtórzony
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WĘGORZEWO
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności; floty; następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia.
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku Powiatu Dzierżoniowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
- Ubezpieczenie pojazdów służbowych Najwyższej Izby Kontroli.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.